بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60217
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 6 خرداد 99 11:46 ب.ظ

تجهیزات بوستان‌های بازی ۳۵ شهر استان بوشهر غیراستاندارد اعلام شد

ثلاث-مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: در بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره‌کل، تجهیزات بوستان‌های بازی کودکان ۳۵ شهر این استان غیراستاندارد شناخته شد.


محمدرحیم بهره‌مند گفت: کارشناسان این اداره‌کل در سه مرحله و با هزینه یک میلیارد ریال از تجهیزات تفریحی مستقر در بوستان‌های بازی شهرهای استان بوشهر بازدید کرده‌است.

وی بیان کرد: این تجهیزات متعلق به شهرداری‌ها است و گزارش‌های مربوطه نیز برای برطرف کردن نواقص به شهرداری‌ها اعلام شده‌است.

بهره‌مند ادامه داد: با وجود نشست و نامه‌نگاری‌های متعدد و مکرر تاکنون به غیر از شهرداری‌های عالیشهر و دالکی اقدامی برای رفع نواقص اعلام شده صورت نگرفته‌است.

وی یادآور شد: در این ارتباط بعضی از مجموعه‌ها نیز با حکم دادستانی مهروموم شد که به طور مجدد در یک اقدام غیر قانونی توسط عوامل شهرداری فک پلمب شده‌است.

بهره‌مند اظهار داشت: با همکاری دفتر فنی استانداری از همه شهرداری‌های این استان در اداره کل استاندارد دعوت به عمل آمد که مقرر شد شهرداری‌ها نسبت به معرفی نماینده و آمار تجهیزات خود اقدام کنند تا پس از ثبت آنها در سامانه استانداردسازی نسبت به بازدید، بازرسی و اعلام نواقص زمین‎های بازی آنها اقدام شود.

وی افزود: تجهیزات تفریحی مستقر در زمین بازی کودک پارک بازی و شهربازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و شهرداران، مالکان و بهره‌برداران موظف هستند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام کنند تا ایمنی و سلامت مردم بویژه کودکان مورد مخاطره قرار نگیرد./ایرنا

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن