بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60373
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 خرداد 99 5:40 ب.ظ

۴۰۰ نفرفرزندان ایتام و محسنین در کنگان زیر پوشش کمیته امداد هستند/خیرین در طرح اکرام مشارکت کنند

ثلاث-رئیس اداره کمیته امدادشهرستان کنگان گفت:۴۰۰ نفر  فرزندان ایتام و محسنین در شهرستان کنگان زیر پوشش کمیته امداد هستند و انتظار می‌رود خیرین با مشارکت در طرح‌های اکرام به حمایت از این افراد بشتابند.


به گزارش ثلاث-احمدرضا بحرینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت:کمیته امداد یکی از نهادهایی است که بودجه زیادی ندارد و بیشتر کارهای خود را با کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان افزود:اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان سفیر امداد مشوق مردم در جهت کمک به کمیته امداد برای رفع نیازهای مددجویان تحت پوشش عمل کنند.

این مقام مسول با تبیین خدمات این نهاد در حوزه مسکن، اشتغال‌زایی، تسهیلات بانکی، وام‌های کارگشایی، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان اولویت و سیاست راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ نفر  فرزندان ایتام و محسنین در شهرستان کنگان زیر پوشش کمیته امداد هستند عنوان کرد:برخی از این افراد حامی ندارند و امید می‌رود خیران با مشارکت در طرح اکرام ایتام گره‌گشای مشکلات آنان باشند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۲ هزارو ۳۰۰ خانوار با جمعیتی ۶ هزار و ۱۰۰ نفر از خدمات کمیته امداد در حوزه‌های مختلف برخوردار هستند.

بحرینی به طرح رزمایش مواسات اشاره کرد و با تشکر از تلاش‌های امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضای قرارگاه و خیران و برخی شرکت‌ها ، گفت: خوشبختانه امسال در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کنگان همه مددجویان از بسته‌های معیشتی بهره مند شدند.

بحرینی افزود: در طرح همسفره ویژه ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار پرس غذای گرم از جمله سفره آسمانی ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و بین مددجویان توزیع شد.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن