بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60917
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 تیر 99 9:21 ب.ظ

خبرهای خوبی برای بیمارستان کنگان در راه است

ثلاث- در راستای بازدید امروز نماینده مجلس و رییس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر و پیگیری سرپرست بیمارستان کنگان و قول های داده شده، به زودی خبرهای خوب برای بیمارستان کنگان خواهد رسید.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان  قبل از ظهر امروز، دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر با همراهی دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از این بیمارستان بازدید نمودند.

در این بازدید که در راستای نشست اخیر این سه مسئول در تهران انجام شد، دکتر صادق

مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه تجهیزات، امکانات و ساختمان بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر بسیار قدیمی و فرسوده شده است، نیازمندی های این مرکز درمانی را نیز در حضور نماینده مردم جنوب استان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان مطرح نمود و خواستار انجام آن شد.

 

» نماینده مردم جنوب استان بوشهر در  حاشیه بازدید از بیمارستان کنگان ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: با وجود تمام کمبودها و نواقص موجود، در واقع فعالیت پرستاران و پزشکان را میتوان یک نوع  رشادت و از جان گذشتگی خواند . این فداکاری ها همیشه در  جامعه به نیکی خواهد ماند و همه ما قدردان زحمات شما پرستاران، پزشکان، پرسنل فداکار خواهیم بود.

 

دکتر موسی احمدی نماینده مردم کنگان، جم، عسلویه و دیر  با اشاره به مشکلات و کمبود های بیمارستان شهرستان کنگان گفت: با جدیت نسبت به رفع مشکلات بیمارستان در سطح وزارت مربوطه اقدام خواهیم نمود تا شاهد رفع نواقص و کمبودهای این مرکز درمانی به عنوان قطب درمانی جنوب استان بوشهر باشیم.«

 

پیش از این دکتر موسی احمدی، دکتر مالکی و دکتر مختارپور با حضور در بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر، نیازمندی های اساسی این مرکز درمانی را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند و  نیازمندی های اساسی را طی گزارشی مبسوط از زبان دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر دریافت نمودند.

این بازدیدها به همت دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر انجام و مدیریت شد.

این بازدیدها در راستای بررسی نواقص بیمارستان کنگان و بیمارستان شهرستان دیر  و همچنین برطرف کردن آن در اسرع وقت انجام شد.

 

 

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن