بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60975
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 مرداد 99 3:37 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان در نشست با مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر :

حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است

ثلاث- نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه گفت: حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است و هر نوع غفلت در این زمینه ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازد.

 

نشست صمیمی نماینده مردم جنوب استان بوشهر با مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان و سرپرست بیمارستان های کنگان و دیر برگزار شد.

دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان های امام خمینی(ره) کنگان و بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر در این نشست ضمن تشکر از همراهی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی استان، نیازمندی های اساسی این دو مرکز درمانی( کنگان و دیر ) را مطرح نمود و خواستار تهیه و حل موارد مطروحه شد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است و هر نوع غفلت در این زمینه ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازد.

دکتر موسی احمدی افزود: سلامت مردم در اولویت  همه مسئولان و نمایندگان منتخب مردم قرار دارد.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های ایثارگرانه کارکنان و مسئولان حوزه سلامت استان در این شرایط حساس، اظهار کرد: آمادگی کامل بخش‌های مختلف درمانی استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی (دیر، کنگان، جم و عسلویه) با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.
دکتر موسی احمدی تصریح کرد: تقویت بیمارستان‌های کنگان و دیر و رفع مشکلات آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
نماینده مردم شریف جنوب استان اضافه کرد: با توجه به مشکلات بیمارستان‌های کنگان و دیر در خصوص زباله‌های عفونی تصمیمات خوبی برای حل این معضل و خرید دستگاه‌های مورد نیاز اتخاذ شده‌است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مدافعان سلامت با همه محدودیت‌ها و کمبودها در این شرایط سخت با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین مردم نیز به خاطر آن‌ها با رعایت نکات بهداشتی در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا تلاش بیشتری بکنند.
در این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان را تشریح کرد.
دکتر ایرج بیژنی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گزارشی از عملکرد دانشگاه در خصوص پروژه‌های عملیاتی بهداشت و درمان استان و شهرستان های جنوبی ارایه داد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن