بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61031
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 مرداد 99 10:21 ق.ظ

جوابیه کارخانه سیمان کنگان در خصوص یک عکس اینستاگرامی

در پی انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام ثلاث در خصوص آلودگی کارخانه سیمان کنگان جوابیه ای به دفتر این پایگاه خبری ارسال شده است که عینا منتشر می شود.

در پی انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام ثلاث در خصوص آلودگی کارخانه سیمان کنگان جوابیه ای به دفتر این پایگاه خبری ارسال شده است که عینا منتشر می شود.

“پایگاه خبری محترم “ثلاث ”

باسلام و احترام؛
در پی درج خبر علت آلودگی سیمان کنگان در بهمن ۹۸و پیرو تذکر مدیریت HSEاین شرکت در تحلیل ناصواب آلودگی شدید کارخانه سیمان ساروج بوشهر، ضمن تقبیح اینگونه اخبار نادرست و بدون استناد به مدارک موجود، از جمله پردازش مستمر سیستم on line monitoringمنصوبه که توسط محیط زیست شهرستان و استان بطور پیوسته رصد میگردد، متاسفانه مجددا در تاریخ ۰۲/۰۵/۹۹در صفحه اینستاگرام متعلق به آن سایت خبری، عکس و کپشنی مبنی بر آلودگی سیلیسی این کارخانه، آنهم در مقطعی که فعالیت کارخانه بمنظور تعمیرات نیمه اساسی از تاریخ ۳۰/۰۴/۹۹متوقف میباشد درج شد که مصداق واقعی تشویش اذهان عمومی تلقی و جسم و روح کارکنان و مدیران ساعی این مجموعه را جریحه دار نمود.
کارخانه سیمان کنگان علیرغم رویکرد گسترده زیست محیطی مدیران ارشد و ارائه و مدیریت پروژههای متعدد زیست محیطی و تشکیل مستمر نشستهای تخصصی کارگروه مسئولیتهای اجتماعی بخش محیط زیست بیتردید دغدغه حفظ محیط زیست را در کلیه ارکان فعالیتهای خویش به زیبایی متجلی نموده است و در هر زمان پاسخگوی مطالبات دل مشغولان عرصه محیط زیست شهرستان و استان میباشد.علیرغم دعوت مدیر محترم HSEشرکت در شایعه قبلی توسط آن سایت خبری جهت بازدید از کارخانه سیمان کنگان و کسب اطلاع از تلاشهای ارزشمند و منحصر بفرد مجتمع در عرصه محیط زیست، جای تعجب است که این بار در مقطع خاموشی کوره و عدم فعالیت کارخانه مجدداً مبادرت به انتشار تصویر و خبری جهت دار و فارغ از واقعیت مینمایید. شایسته است ضمن اصلاح عکس و کپشن فارغ از اصالت، نسبت به انتشار این جوابیه اقدام لازم صورت پذیرد. در ضمن این شرکت حق مسلم خود میداند که مراتب را به مراجع ذیصلاح منعکس و رفع اتهام نماید.

نظرات

  1. ممد says:

    از لحاظ قانونی میتونه از شما شکایت کنه و رای هم بگیره چون شما با عکس و چشم ذرات رو میبینی ولی کارخونه با اندازه دقیق زیر استاندارد آلایندگی مدرکشو داره

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن