بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61122
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 مرداد 99 4:08 ب.ظ

آغاز صید میگو از ۱۳ مرداد در استان بوشهر

ثلاث- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز صید میگو در آبهای خلیج فارس استان بوشهر گفت: این صید برای قایق‌ها از ۱۳ و برای لنج‌ها از ۱۵ مرداد ماه آغاز می‌شود و در مجموع ۷۵۵ شناور در صید شرکت می‌کنند.

 

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز صید میگو در آبهای خلیج فارس استان بوشهر گفت: این صید برای قایق‌ها از ۱۳ و برای لنج‌ها از ۱۵ مرداد ماه آغاز می‌شود و در مجموع ۷۵۵ شناور در صید شرکت می‌کنند.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از تسنیم، رضا جعفر ابراهیمی با اشاره به انجام ۲ گشت تحقیقاتی برای تعیین زمان صید میگو خاطر نشان کرد: بر اساس نتایج ۲ گشت تحقیقاتی که توسط پژوهشکده میگو انجام می‌شود جمعیت میگو هنوز به اندازه طولی ۱۲ سانتیمتر که اندازه استاندارد است نرسیده‌اند و گشت سوم تحقیقاتی به‌زودی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر  تعداد صیدگاه‌های این استان از شمالی‌‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین منطقه ۳۵ ایستگاه است که بیشتر شناورها در این نقاط برای صید حضور دارند.

ابراهیمی با اشاره به مشارکت بیش از ۸ هزار نفر در صید میگو تصریح کرد: در صید میگو سال قبل ۸ هزار صیاد  با ۳۸۶ فروند لنج و ۳۶۹ فروند قایق فعالیت کردند که پیش بینی می‌شود امسال همین تعداد شرکت کنند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن