بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62284
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 آبان 99 3:28 ب.ظ

هدایای تبلیغاتی  چه تأثیری در آینده یک کسب‌وکار دارند؟

ثلاث- برای بسیاری سؤال است که هدایای تبلیغاتی در آینده یک کسب‌وکار چه تأثیر دارد؟ محصولات تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغاتی پر بازده است که هر مجموعه با صرف یک‌بار هزینه، نتایج طولانی مدتی به دست خواهند آورد. همراه این مطلب باشید تا به این موضوع بپردازیم.

 

برای بسیاری سؤال است که هدایای تبلیغاتی در آینده یک کسب‌وکار چه تأثیر دارد؟ محصولات تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغاتی پر بازده است که هر مجموعه با صرف یک‌بار هزینه، نتایج طولانی مدتی به دست خواهند آورد. همراه این مطلب باشید تا به این موضوع بپردازیم.

 

.

 

اهدای هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های معمول در بازاریابی برندها است. در واقع شما با یک کالای تبلیغاتی در قالب یک هدیه، محصولات و خدمات خود را به افراد بسیاری معرفی کرده‌اید و مشتریان فراوانی به دست خواهید آورد. شاید این کار اولین قدم در کسب محبوبیت نام کسب‌وکارتان باشد.

همه افراد از هدیه گرفتن یک کالای کاربردی لذت می‌برند و خوشحالی سبب ضبط شدند یک خاطره مثبت و خوب از شما در ذهن آنان می‌شود تا همیشه شما را به خاطر داشته باشند و در مواقع نیاز به سمت برند شما بیایند. به طور مثال شما با هدیه دادن یک پاوربانک تبلیغاتی به افراد، همیشه همراه آن‌ها هستید و آن‌ها هر زمانی که بخواهند وسایلشان را شارژ کنند، نام برند شما را می‌بینند.

هر روش تبلیغاتی در جای خود مناسب و کاربردی است. اما این نکته را توجه داشته باشید که شما با هدایای تبلیغاتی به خصوصی‌ترین لحظات افراد وارد می‌شوید و در هر زمانی کنار آن‌ها هستید.
یک آگهی تبلیغاتی تا زمانی که تلویزیون روشن باشد قابل رؤیت است. یک پست زیبا در فضای مجازی، تنها تا زمانی که افراد وارد حساب کاربری خود شوند، تأثیرگذار است. اما محصولات تبلیغاتی نیاز به هیچ پیش شرطی ندارد. یک لیوان تبلیغاتی، هنگام خوردن یک نوشیدنی در صبح یا شب، در محل کار، در مسافرت و یا در هر مکان دیگری کنار افراد است و آن‌ها هر روز با نام برند شما زندگی می‌کنند.

اقلام تبلیغاتی می‌توانند شامل هر چیزی باشند که تنها آرم برند شما بر روی آن حک شده باشد. از ساده‌ترین کالاها همچون خودکار تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی گرفته تا ست مدیریتی تبلیغاتی، کتب نفیس، پاوربانک و غیره.

اهمیت هدایای تبلیغاتی در بازاریابی

در ادامه به اهمیت هدایای تبلیغاتی در بازاریابی یک برند می‌پردازیم تا این مسئله برای شما روشن شود که اقلام تبلیغاتی تا چه اندازه برای آینده کسب‌وکارتان مهم است.

  • پرداخت هزینه کم اما ماندگار بالا

تبلیغات دیجیتالی در عرض چند ثانیه محو شده و ایمیل‌ها به راحتی پاک می‌شوند. اما کالاهایی که به صورت فیزیکی با آرم و لوگو هستند، برای مدت‌های طولانی در نزد افراد باقی می‌مانند. به طور مثال افراد محصولاتی مانند خودکار تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی و غیره را برای مدت بیشتری نگه می‌دارند و از آن‌ها استفاده زیادی می‌کنند.

شما تنها یک‌بار هزینه‌ای را خرج می‌کنید، اما برای مدت طولانی تبلیغ شما در حال اجرا هست و ماندگار می‌شود. فکرش را بکنید، فردی که یک لباس تبلیغاتی از شما هدیه گرفته را هر روز می‌پوشد و به پیاده‌روی می‌رود. این فرد به صورت ناخواسته بیلبورد سیار برند شما می‌شود و برند شما را به افراد دیگر معرفی می‌کند.
هر بار که از کالای تبلیغاتی استفاده شود، این امکان را تقویت می‌کند که افراد بیشتری از تجارت شما آگاهی کسب کنند. در حقیقت شما فقط روی محصول اولیه سرمایه‌گذاری انجام داده‌اید، اما بازدهی آن روزها، هفته‌ها و حتی سال‌ها ادامه‌دار می‌شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن