بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64379
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 فروردین 00 3:35 ب.ظ

اسکوتر زیر‌دریایی کیش

ثلاث- آیا تا‌به‌حال به جزیره زیبای کیش سفر کردید یا  دوست داشتید به آن سفر کنید؟ اگر اقدام به این‌سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم لذت بدون وصف استفاده از اسکوتر زیر‌دریایی را حتما تجربه کنید.

آیا تا‌به‌حال به جزیره زیبای کیش سفر کردید یا  دوست داشتید به آن سفر کنید؟ اگر اقدام به این‌سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم لذت بدون وصف استفاده از اسکوتر زیر‌دریایی را حتما تجربه کنید.

کیش به‌دلیل این‌که مقصد سفر بسیاری از مسافران داخلی و خارجی است، امکانات زیادی را هم برای مسافران و گردش‌گردان را در دل خود جای داده است. در میان امکانات و تفریحات تدارک‌دیده‌شده برای مسافران، تفریحات آبی همیشه طرف‌داران زیادی دارند و کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که بعد از سفر به کیش، دستی به آب دریا نرساند. یکی از تفریحات آبی جدید در جزیره، اسکوتر زیر‌دریایی کیش به‌شمار می‌رود که غواصی را برای همه افراد امکان‌پذیر کرده است. اگر دوست دارید درباره گشت‌و‌گذار شخصی در دل خلیج فارس بدانید، تا پایان این‌مطلب همراه ما باشید.

تاریخچه اسکوتر زیر‌دریایی

ممکن است از راه‌های مختلفی مثل تور کیش هتل کوروش به جزیره مرجانی کیش سفر کنید؛ بهتر است قبل از سفر خود درباره تفریحات آب موجود مطالعه داشته باشید و از برنامه تور برای این‌تفریحات اطلاع کسب کنید. اسکوتر زیر‌دریایی یکی از تفریحاتی است که طرفداران زیادی دارد و از زمان آغاز به کار آن با استقبال زیادی روبرو بوده است. اسکوتر از سال ۱۳۹۰ به مجموعه تفریحات هیجان‌انگیز این‌جزیره اضافه شده است. اسکوتر زیر‌دریایی خیلی زود به تفریحی بی‌نظیر تبدیل شده؛ کسانی که غواصی بلد نیستند ولی دوست دارند زیر آب را از نزیک ببینند، شیفته اسکوتر زیردریایی هستند.

 

اسکوتر زیر‌دریایی کیش

جزیره مرجانی و زیبای کیش همواره یکی از مقصد‌های افرادی است که دنبال تفریحات آبی بی‌نظیر هستند. اگر درباره کیبل اسکی و فلای‌بورد کیش شنیده باشید، حتما اسکوتر زیر‌دریایی هم برای ذائقه شما رضایت‌بخش خواهد بود. اسکوتر زیر‌دریایی یکی از جدید‌ترین تفریحات دریایی است که به دیگر امکانات جزیره کیش اضافه شده و مسافران و ساکنان می‌توانند از آن استفاده کنند. شما اگر با تور کیش نوروز یا از روش‌های دیگر به کیش سفر می‌کنید، حتما می‌توانید تجربه‌ای شگفت‌انگیز را با این‌وسیله به‌دست آورید.

اما اسکوتر زیر‌دریایی چیست؟ احتمالا شما هم اسکوتر‌های معمولی را دیده‌اید یا از تخته‌هایی که زیر آن‌ها دو چرخ قرار گرفته و یک دسته بلند دارند، استفاده کرده‌اید. اگر تصاویر اسکوتر زیر‌دریایی را ببینید، شباهت زیادی با اسکوتر‌های معمولی دارند؛ با این تفاوت که جایگاه ویژه‌ای برای سر شما در آن آماده شده است. حین استفاده از این‌ دستگاه تجربه‌ای شبیه غواصی خواهید داشت که البته تخصص کم‌تری نیاز دارد و بسیار آسان‌تر است. این ‌وسیله برای کسانی که از آب و شنا کردن در عمق‌های زیاد ترس دارند، امکان تجربه دیدن زیر آب را با خیالی آسوده فراهم می‌کند. اگر  شما از تور کیش هتل داریوش یا تور‌های دیگر برای سفر خود استفاده می‌کنید، می‌توانید از مسئولان تور خود درباره برنامه‌های مربوط به تفریحات آبی از آن‌ها سوال کنید یا از آن‌ها مشورت بگیرید.

سفر با این ‌زیر‌دریایی کوچک مربی یا غواصی ماهر ‌همراه شما خواهد بود تا با خاطری آسوده از تماشای موجودات و گیاهان زیر آب لذت ببرید. اگر شما هم با تور کیش نوروز سفر می‌کنید، می‌توانید در برنامه سفر خود حتما زمانی را به غواصی و کاوش در زیر آب اختصاص دهید و بخشی از شگفتی‌های زیر دریا را از نزدیک کشف کنید. البته بهتر است در زمان‌هایی مانند نوروز که تعداد مسافران ممکن است زیاد باشد، از قبل بلیت خود را رزرو کنید تا در زمانی مناسب بتوانید از جست‌و‌جوی دریایی خود بهره‌مند شوید. بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات اسکوتر زیر‌دریایی این ‌امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید زیر آب کنار ماهی‌ها و گیاهان آن‌ ناحیه از دریا عکس‌های یادگاری زیبایی را ثبت کنید. قبل از خرید بلیط می‌توانید با مسئولان مربوط به آن صحبت کرده و از خدمات جانبی این تفریح شگفت‌انگیز مطلع شوید.

عملکرد اسکوتر زیر‌دریایی و شرایط استفاده از آن

اسکوتر زیر‌دریایی نوعی غواصی زیر آب است که با وسیله‌ای شبیه موتور در عمقی حدود ۱۰ متر با کمک یک ناظر یا مربی انجام می‌شود. یکی از خوبی‌های این‌دستگاه، عدم نیاز آن به بلد بودن شنا است که امکان غواصی را برای آقایان و بانوان فراهم کرده است. در استفاده از اسکوتر زیر‌دریایی محدودیت سنی درنظر گرفته شده؛ فقط افراد بالای ۱۲ سال امکان استفاده از اسکوتر را دارند. قد فردی که می‌خواهد با این‌وسیله به کاوش در دریا بپردازد، باید حداقل ۱۵۰ سانتی‌متر باشد. بهتر است قبل از استفاده مطمئن شوید فرد دچار بیماری خاصی مانند مشکلات قلبی، تفسی و یا فشار خون نباشد. اگر با توری مانند تور کیش هتل کوروش یا دیگر راه‌ها به کیش سفر می‌کنید، یادتان باشد می‌توانید با اسکوتر زیر‌دریایی، تجربه سفر با زیر‌دریایی اختصاصی را به‌دست آورید.

سخن آخر

تفریحات آبی در جزیره کیش از‌جمله امکاناتی هستند که افراد زیادی را به گشت‌و‌گذار در این‌ جزیره دعوت می‌کنند. تجربه غواصی زیر آب می‌تواند یکی از تصاویر ماندگار و لذت‌بخش برای هر فردی در طول زندگی او باشد. اسکوتر زیر‌دریایی امکان غواصی را برای بسیاری از افرادی که حتی شنا کردن بلد نیستند، فراهم کرده است. سوار اسکوتر شده و همراه مربی به عمق ۱۰‌متری بروید و از صحنه‌های زیر دریا لذت ببرید. اگر شما هم قصد دارید با توری مانند تور کیش نوروز به کیش بروید، حتما اسکوتر زیر‌دریایی را فراموش نکنید و این تجربه فوق‌العاده را از دست ندهید!

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن