بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62568
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 25 آبان 99 10:30 ب.ظ

دکتر امامعلی زاده از سوی دفتر امام جمعه کنگان تقدیر شد

ثلاث- در راستای تجلیل از مدافعان سلامت و به همت دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه کنگان ، دکتر محمد امامعلی زاده متخصص داخلی کنگان از سوی دفتر امام جمعه کنگان تقدیر شد.

ثلاث-به همت دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه کنگان و در راستای تجلیل از مدافعان سلامت از دکتر محمد امامعلی زاده متخصص داخلی کنگان بدلیل حجم بالای ارائه خدمت به بیماران کرونایی با اهدای لوح تقدیر و قاب رضوی تقدیر شد.

در بخشی از پیام امام جمعه کنگان آمده است: بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تامین ، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می‌شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

در بخش دیگر یادآور شده است: به پاس مجاهدت‌های بی دریغ شما در عرصه سلامت بر خود لازم می‌دانم به مصداق حدیث نورانی جواد الائمه علیه السلام “نِعمَهٌ لا تُشکَرُ کَسَیِّئَهٍ لا تُغفَرُ” از زحمات و تلاشهای مستمر و ایثارگرانه جنابعالی برای تامین ، حفظ و ارتقای سلامت مردم صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

لازم به یادآوری است بمناسبت ۵ مردادماه سالروز اقامه نماز جمعه در ایران اسلامی و در اقدامی کم نظیر به همت دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه با همکاری منطقه ویژه انرژی پارس و اوقاف و امور خیریه کنگان از ۱۱۵ مدافع سلامت در بیمارستان ، شبکه بهداشت و مراکز درمانی تجلیل شد.

پیش از این ۱۱۵ مدافع سلامت در اقدامی کم نظیر در شهرستان به همت دفتر امام جمعه با همکاری منطقه ویژه انرژی پارس و اوقاف و امور خیریه تجلیل شدند

 

منبع:     شورای فضای مجازی دفتر امام جمعه کنگان

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن