بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62888
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آذر 99 10:10 ق.ظ

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پروژه کلینیک تخصصی کنگان فعال می‌شود

ثلاث-معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: پروژه کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی بدلیل کمبود بودجه با مشکلاتی همراه بود که بزودی با تزریق بودجه از اعتبارات استانی و وزارت بهداشت فعال می‌شود.


ایرج بیژنی چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های حوزه سلامت شهرستان کنگان گفت: اتاق عمل بیمارستان کنگان نیز در حال توسعه و تعمیر است که با پیگیری های فرماندار کنگان و تامین اعتبار تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.

وی یادآورشد:  پانسیون ۶ واحدی پزشکان نیز با ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که امیدواریم با تخصیص اعتبار استانی ، وزارت بهداشت و اهتمام فرماندار در جذب اعتبار از ناحیه صنعت بویژه پتروشیمی ها شتاب بیشتری بگیرد.

 بیژنی گفت : در بحث مراکز بهداشتی نیز توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهر بنک از جمله داروخانه و سالن اجتماعات با تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری کنگان از برنامه ها و اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است که امیدواریم زودتر انجام پذیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: مرکز جامع سلامت بندر شیرینو نیز با مساعدت فرمانداری و یکی از پتروشیمی های منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

 بیژنی گفت: تعداد تخت های فعال بیمارستان کنگان از ۸۰ تخت در سالهای گذشته به ۱۶۰ تخت افزایش یافته است.

وی اظهاردشت: توسعه خدمات در ۲ حوزه بهداشت و درمان بویژه تکمیل تخت های مورد نیاز در حوزه درمان از برنامه های مهم دانشگاه در شهرستان کنگان است.

خبرنگار:ابوذر حسین‌پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن