بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62898
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 آذر 99 10:33 ق.ظ

طرح ملی آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در بوشهر اجرا می‌شود

ثلاث-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح ملی پوشش سراسری و آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود و نوآموزان مدنظر، تحت حمایت این طرح قرار خواهند گرفت.

محمود قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعلیم و تربیت نوآموزان پیش دبستانی بیش از پیش مدنظر است اظهار داشت: در این برهه حساس که نوآموزان دسترسی مناسبی به مراکز پیش دبستانی در سطح استان ندارند آموزش ابتدایی استان دسترسی لازم را برای نوآموزان ایجاد کرده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: طرح ملی پوشش سراسری و آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود و نوآموزان مدنظر، تحت حمایت این طرح قرار خواهند گرفت.

وی از عضویت و ثبت نام رایگان نوآموزان در کلاس های مجازی خبر داد و یادآور شد: والدین با حضور در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند نوآموز خود را به صورت رایگان در سامانه سناد ثبت نام کنند.

قاسمی تصریح کرد: عضویت و ثبت نام در سناد مجوز حضور نوآموزان در کلاس‌های مجازی است و عدم ثبت نوآموزان در سامانه سناد به مثابه عدم عضویت رایگان نوآموزان در کلاس‌های مجازی است.

وی با بیان اینکه والدین پس از ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد، کد دانش آموزی دریافت خواهند کرد افزود: نوآموزانی که کد لازم را از سامانه سناد دریافت کرده باشند به عنوان دانش آموز در سامانه شاد شناسایی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر، دوره آموزش و پرورش پیش دبستانی را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: فراگیری این دوره باید مورد توجه والدین باشد تا در صورت ثبت نام دانش آموز در کلاس اول، کودک آمادگی لازم را برای آموختن مفاهیم داشته باشد.

قاسمی از شروع کلاس های مجازی در شاد خبر داد وخاطرنشان کرد: محتواهای آموزشی متناسب با نوآموزان تولید و در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) بارگزاری شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن