بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63017
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 آذر 99 8:34 ق.ظ

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبرداد

جریمه ۵۳۰۰ وسیله نقلیه ناقض محدودیت‌ها در استان بوشهر

ثلاث-فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۵۳۰۰دستگاه وسیله نقلیه در محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در استان بوشهر اعمال قانون و جریمه شدند.

سردار خلیل واعظی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: شرایط تردد و رانندگی در شهرهای با شرایط نارنجی و قرمز کرونایی بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تعیین شده و همه مکلف به رعایت این مصوبات هستند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به تردد وسیله نقلیه در محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی افزود: در این دو هفته با راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی با رانندگان متخلف برخورد و اعمال قانون شد.

وی با بیان اینکه “رانندگان خودروهای متخلف به تناسب اخطار گرفتند و جریمه شدند” گفت: در این راستا برای رانندگان متخلف جریمه‌های یک میلیونی و ۵۰۰ هزار تومانی صادر شد.

واعظی با توجه به منع تردد خودرو از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح افزود: در این راستا ۵ هزار و ۳۹۴ خودرو متخلف در محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی مشمول اعمال قانون شدند.

وی تردد غیرمجاز در محدودیت شبانه و ورود به شهرها با شرایط نارنجی و قرمز کرونا را مهمترین علت صدور جریمه برای این رانندگان اعلام کرد و گفت: در این راستا ۶۴۷ خودرو مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۲ خودرو هم جریمه یک میلیون تومانی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: نیروی انتظامی از زمان شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس و کمک به شکسته شدن زنجیره انتقال، بر اساس مصوبات ستاد کرونا در صحنه حضور داشت و اقدامات و قوانین و محدودیت‌های تعیین شده را به اجرا درآورد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن