بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64421
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 فروردین 00 3:47 ب.ظ

یک هزار کرونایی تاکنون در بیمارستان کنگان بستری‌شده‌اند

ثلاث- سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا حدود هزار و ۸۰ کرونایی در بیمارستان کنگان بستری‌شده‌اند.

 

دکتر صادق مختار پور ضمن تبریک سال جدید به مردم عزیز و آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی شهروندان گرامی، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خصوصاً رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها ضروری ست.
وی افزود: همکاران ما در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از بدو شیوع کرونا تاکنون، با تمام سختی‌هایی که وجود دارد، همواره سعی در خدمت‌رسانی به مراجعین عزیز داشته‌اند و این خدمت گذاری را افتخار خود می‌دانند.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در اسفند ۱۳۹۸ تا ۷ فروردین ۱۴۰۰، حدود هزار و ۸۰ نفر به علت کرونا در بیمارستان کنگان بستری‌شده و حدود ۹۳۰ نفر از آنان بهبودیافته‌اند.
دکتر مختارپور افزود: در همین راستا از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هزار و ۱۰۰ آزمایش PCR در بیمارستان کنگان گرفته‌شده است.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تأکید کرد: شهروندان تا جایی که ممکن است از تجمع و دورهمی‌های مختلف اجتناب کنند تا ان‌شاءالله با سلامتی کامل در کنار خانواده خود، لحظات شاد و خوبی را سپری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن