بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66056
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 مهر 00 11:35 ب.ظ

عضو شورای اسلامی استان از استاندار خواستار شد:

استاندار بوشهر جهت بررسی میدانی مشکلات شهرستان به کنگان بیاید/ پست های مدیریتی باید به شکل متوازن میان شهرستان ها تقسیم شود

ثلاث- عضو شورای اسلامی استان از استاندار خواستار شد: پست های مدیریتی باید به شکل متوازن میان شهرستان های استان تقسیم شود تا ان شاءالله توسعه متوازن اتفاق بیافتد.

 

نشست مشترک استاندار بوشهر با اعضای شورای اسلامی استان برگزار گردید.
در نشست مشترک استاندار بوشهر با اعضای شورای اسلامی استان، احمد بلوچی نماینده شهرستان کنگان در شورای اسلامی استان با تاکید بر بازدید استاندار از شهرستان کنگان گفت: بررسی میدانی مشکلات کلان شهرستان به طور مستقیم توسط شخص استاندار امری لازم و در خور شان دولت مردمی ایت الله رئیسی است.
وی در ادامه به مشکلات بهداشت و درمان شهرستان کنگان که قطب درمان جنوب استان است اشاره کرد و عمل به فرمایش پیامبر اکرم (ص) به خصوص در هفته وحدت مبنی بر پرداخت حق کارگر قبل از خشک شدن عرقش، تاکید کرد و افزود: در این مورد پرداخت معوقات پرسنل بیمارستان را شاهد مثال می باشد که باید هرچه سریعتر انجام شود.

 


نماینده شهرستان کنگان در شورای استان در ادامه به تخصیص متوازن پست های مدیریتی استان به کل استان بخصوص جنوب استان که مدت هاست مغفول مانده است تاکید نمود و با ذکر مثالی عنوان کرد: اختصاص سهمیه ای از پست معاونت های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به جنوب استان ، حقوق مسلم ۴ شهرستان جنوبی است.
بلوچی در ادامه، معضلات بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستانی که سنترال جنوب استان و بخش های همجوار است را امری پدافندی دانست.
وی پیام مردم جنوب استان و به ویژه شهرستان کنگان که مرمی ولایتمدار و همگام با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است را نیز به استاندار بوشهر منتقل نمود و از وی خواستار نگاه ویژه به امر بهداشت و درمان جنوب استان با محوریت شهرستان کنگان به عنوان قطب درمان منطقه جنوب استان شد.
نماینده شهرستان کنگان در شورای استان در بخش دیگر از سخنان خود در این جلسه خواستار همکاری بیشتر در بحث گردشگری دریایی و در پی آن ایجاد اشتغال پایدار در منطقه را خواستار شد.
بلوچی همچنین اعطای مجوز طرح های اشتغالزایی با کمترین بروکراسی اداری را خواستار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن