بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67236
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 12 اسفند 00 10:41 ب.ظ

کدام دهانشویه ها را به چه مدت استفاده کنیم ؟

ثلاث- دندانپزشک بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: به طور کلی دهانشویه هایی که در بازار برای استفاده ی عموم مردم قرار دارد اکثرا شامل سه دهانشویه ی فلورایدی ، کلروهگزدین و خوش بو کننده است.

دکتر نوید بلیانی دندانپزشک بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: به طور کلی دهانشویه هایی که در بازار برای استفاده ی عموم مردم قرار دارد اکثرا شامل سه دهانشویه ی فلورایدی ، کلروهگزدین و خوش بو کننده است.

دهان شویه ی فلورایدی مهم ترین دهانشویه ای ست که پس از مسواک شبانه به صورت هر شب می تواند استفاده شود تا هم دندان ها استحکام بیشتری داشته باشند و هم پوسیدگی هایی که در مراحل آغازین هستند غیر فعال شوند.

دهان شویه ی کلروهگزدین برای مصارف خاص و ضد میکروبی استفاده می شود که توسط دندان پزشک تجویز می شود و نباید بیش از دو هفته از این دهانشویه استفاده شود چرا که می تواند سبب رنگ گرفتگی دندان ها شود.

و دسته ی سوم دهانشویه های رایج دسته ی خوشبوکننده ها یا اصطلاحا هالیتا می باشد که مصرف درمانی ندارند و صرفا باعث خوشبو شدن دهان می شود.

دکتر نوید بلیانی دندانپزشک بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان

..

خدامات ارائه شده در کلینیک دندان پزشکی بیمارستان کنگان شامل : جراحی ، زیبایی ، عصب کشی ، ترمیم ، روکش و کشیدن دندان است.

ادرس اینستاگرام : dr.gilani

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن