بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68733
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 اسفند 01 11:30 ب.ظ

پیشرفت فیزیکی پروژه GRP به بیش از ۸۰ درصد رسید

ثلاث- شرکت جم‌ صنعتکاران از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی پروژه‌ی GRP خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت جم‌صنعتکاران؛ در ادامه اجرای موفقیت‌آمیز پروژه جایگزینی خطوط آب خنک‌کننده مجتمع پتروشیمی جم توسط شرکت جم‌صنعتکاران که در شهریور ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید، فاز دوم پروژه‌ جایگزینی خطوط  GRPآب خنک‌کننده واحدهای پایین‌دستی پتروشیمی جم نیز از مهرماه سال ۱۴۰۱ در دستور کار شرکت جم‌صنعتکاران قرار گرفت.
این پروژه با بهره‌گیری از تیم متخصص فنی و اکیپ‌های توانمند اجرایی و استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در قالب یک زمانبندی فشرده ۴ ماهه برنامه‌ریزی و اجرا گردید.
بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه GRP شرکت جم‌صنعتکاران نشان می‌دهد که در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی به ۸۰.۸۵ درصد افزایش یافته است که این روند همچنان ادامه دارد.
پروژه جایگزینی خطوط آب کولینگ شرکت پتروشیمی جم در تاریخ ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ ثبت و عملیات اجرایی آن از ابتدای پاییز سال جاری آغاز شده و خوشبختانه با گذشت حدود ۵ ماه از آغاز عملیات اجرایی و با وجود صعوبت کار و موانع و مشکلات موجود، در حال حاضر از روند پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و تا زمان اورهال مجتمع پتروشیمی جم قابل بهره‌برداری است.
گفتنی است عملیات جایگزینی خطوط آب خنک‌کننده واحدهای پایین‌دستی مجتمع پتروشیمی جم از GRP به کربن استیل (شامل کلیه عملیات سیویل و پایپینگ) به منظور حذف کامل ریسک شکستگی‌های مکرر خطوط GRP و خسارات ناشی از توقیف تولید واحدهای مربوطه با نظارت شرکت پتروشیمی جم و به پیمانکاری شرکت مهندسی جم‌صنعت‌کاران انجام شده است.
لازم به ذکر است پیشرفت این پروژه تا اوایل اسفندماه ۱۴۰۱ حدود ۸۰ درصد می‌باشد و اجرای اتصالات نهایی خطوط پروژه GRP در بازه‌ی زمانی تعمیرات اساسی پتروشیمی جم انجام می‌شود.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن