بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68879
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 فروردین 02 5:10 ب.ظ

شرکت جم‌صنعت‌کاران موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه کشور شد

ثلاث- شرکت جم‌صنعت‌کاران در راستای اهداف فنی و مهندسی و ارائه خدمات مختلف در صنعت نفت‌، گاز و پتروشیمی از سازمان برنامه و بودجه کشور گواهینامه صلاحیت پیمانکاری دریافت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت جم‌صنعت‌کاران؛ این گواهینامه با استناد به مصوبه مورخ ۱۳۸۱/۱۲/۱۱ هیات وزیران و با توجه به احراز شرایط لازم و تایید صلاحیت این شرکت در سامانه جامع تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی اجرایی، در پایه‌های ۱، ۲ و ۵ و رشته‌های ساختمان و ابنیه، تاسیسات و تجهیزات، نفت و گاز و راه و ترابری صادر شده است.
شرکت جم‌صنعت‌کاران در حوزه‌های مختلفی از جمله طراحی و مهندسی (Design and Engineering)، نصب و راه‌اندازی (Installation)، انجام پروژه به صورت EPC (EPC Projects)، تعمیر و نگهداری (Repair & Maintenance) و خدمات مدیریتی (Management Services) فعالیت دارد.
این مجموعه با اتکا به تجربه اجرایی درخشان، توانایی‌های عملی و فنی نیروهای متخصص و مجرب، بهره‌گیری از پشتیبانی و همراهی سهام‌داران شرکت و مالکیت و به‌کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن در عرصه صنایع داخلی و کشورهای همسایه فعالیت می‌کند.
گفتنی است شرکت جم‌صنعت‌کاران (JSCO) در سال ۱۳۸۶ با هدف استفاده بهینه از توانایی‌های کارکنان متخصص و کارآزموده صنعت نفت به عنوان شرکت اصلی تعمیر و نگهداری پتروشیمی جم (JPC) تأسیس شد و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تعمیرات، نگهداری، نصب و ساختمان صنعت پتروشیمی، طی ۱۵ سال گذشته با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در زمینه خدمات طراحی و مهندسی طرح‌های صنعتی و اجرای عملیات نصب، تعمیر و نگهداری کارخانجات، ماشین‌آلات و مجتمع‌های صنعتی پروژه‌های متعددی را در صنایع پتروشیمی به روش مهندسی، تامین تجهیزات و اجرا (EPC) انجام داده است.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن