بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69034
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 خرداد 02 9:03 ب.ظ

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان عسلویه:

فرماندار، معاون و بخشداران در شهرستان عسلویه ساکن هستند/ عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان خردادماه شروع خواهد شد

ثلاث- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن اشاره به این موضوع که فرماندار، معاون و بخشداران در شهرستان عسلویه ساکن هستند، گفت: عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان خردادماه شروع خواهد شد.

 

چکیده خبر:  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان عسلویه گفت: 

فرماندار، معاون و بخشداران در شهرستان عسلویه ساکن هستند/ عملیات اجرایی آبشیرین کن عسلویه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان خردادماه شروع خواهد شد/ برای تحقق مطالبات بر زمین مانده مردم، درگیر حاشیه سازی ها نخواهیم شد

 

 

سجاد شیخیانی معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان عسلویه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: برای تحقق مطالبات بر زمین مانده مردم، درگیر حاشیه سازی ها نخواهیم شد.

وی ضمن اشاره به سکونت فرماندار، معاون و بخشداران در سطح شهرستان عسلویه اظهار داشت در روزهای گذشته برخی افراد با بیان مطالب جهت دار و خلاف واقع، بدنبال ایجاد حاشیه و خدشه در خدمت رسانی مطلوب  به مردم بودند و با طرح مطالب خلاف واقع، بجای پاسخگویی در خصوص عملکرد حوزه کاری خود، با بیان روایت غیر واقعی، اقدامات و پروژه های  دولت در شهرستان را بنام خود و اقدامات مجموعه کاری خود اعلام نمودند.

وی با اشاره به موضوع پروژه آبشیرین کن عسلویه و بیان غیر واقع صورت گرفته توسط یکی از اعضای شورای شهر عسلویه افزود: این پروژه از مطالبات دیرینه و بحق مردم بوده که توسط دولت های گذشته اقدامی در جهت تحقق آن صورت نگرفته بود که در دولت سیزدهم، با پیگیری ویژه فرماندار شهرستان در تامین اعتبار و اخذ مصوبه پروژه و با همکاری سازمان منطقه ویژه در تامین زمین و با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شده است و عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه آن با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان خردادماه انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه هایی از جمله تکمیل مدارس فاطمه زهرا(س) و محدثه شهر عسلویه، احداث خوابگاه ورزشکاران عسلویه، اصلاح و بازسازی زمین چمن ورزشگاه عسلویه، مطالعه و عملیات اجرایی اسکله عسلویه در دولت سیزدهم از محل تملک دارایی ها و اعتبارات نفت با همکاری و تعامل فرمانداری و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تامین اعتبار شده است.

شیخیانی افزود: برخلاف سیاه نمایی برخی از افراد، بحمدالله با وحدت و همراهی مدیران نظام در شهرستان، پروژ هایی از جمله مخزن ۵ هزار متر مکعبی چاه مبارک،جاده چریف، جاده چاه مبارک به هاله، کلینیک تخصصی نخل تقی، تعریض و بهسازی جاده بزباز-اخند در سطح شهرستان عسلویه در حال اجراست یا ان شاالله تا پایان نیمه اول سال جاری عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار خاطرنشان کرد تکمیل و افتتاح پروژه های بر زمین مانده از جمله  از جمله  ۴ فضای آموزشی، فاز اول سد ۲ میلیون مترمکعبی اخند، ۲۲ کیلومتر بزرگراه بزباز-بندو، بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نبی اکرم عسلویه بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان عسلویه در جهت خدمت رسانی به مردم بوده است.

شیخیانی ضمن انتقاد نسبت به ترک فعل صورت گرفته و مصوبه دولت  جهت راه اندازی بیمارستان جدید در عسلویه افزود: ایجاد بیمارستان دولتی در شهرستان عسلویه از مطالبات بحق مردم است و می بایست همه ی ظرفیت های مدیران، نخبگان و شوراهای شهرستان در جهت تحقق این مطالبه بسیج شود.

وی همچنین ضمن انتقاد به عدم پاسخگویی مناسب برخی مدیران گفت: مدیران شهرستان می بایست در برابر انتقادات و مطالبات مردم در فضای مجازی و حقیقی پاسخگویی مناسب و مطلوب در جهت رفع شبهات و بیان عملکرد دولت داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن