بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7593
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آبان 93 1:03 ب.ظ

نشست نماینده جنوب استان باشوراهای چاه مبارک

نماینده شهرستان های دیر،کنگان ،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی در نشست با روسای شورهای اسلامی روستاهای بخش چاه مبارک گفت: خدمت در نظام اسلامی توفیق است همه باید تلاش کنند از فرصت خدمتگزاری برای رضایت مردم نهایت استفاده کنند. نماینده شهرستان های دیر،کنگان ،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی در نشست با روسای شورهای […]

نماینده شهرستان های دیر،کنگان ،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی در نشست با روسای شورهای اسلامی روستاهای بخش چاه مبارک گفت: خدمت در نظام اسلامی توفیق است همه باید تلاش کنند از فرصت خدمتگزاری برای رضایت مردم نهایت استفاده کنند.

نماینده شهرستان های دیر،کنگان ،جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی در نشست با روسای شورهای اسلامی روستاهای بخش چاه مبارک گفت: خدمت در نظام اسلامی توفیق است همه باید تلاش کنند از فرصت خدمتگزاری برای رضایت مردم نهایت استفاده کنند.

به گزارش آتیه؛ حجت الاسلام احمدی  با بیان اینکه شوراها بازوی توانمند نمایندگان ومدیران اجرایی هستند  با تمجید از تلاش های شوراهای بخش چاه مبارک برای توسعه این منطقه گفت آمادگی دارد همگام با شوراها برای توسعه وعمران منطقه گام هایی بزرگی بردارد وتعاملات ماه های قبل نیز، برای این بخش از شهرستان عسلویه منجبر به نتایج خوب شده است.

وی با اشاره به اینکه   با نگاه تعاملی با وزرا ومدیران ارشد کشور پیگیر حل مشکلات حوزه انتخابیه است و نگاهی یکسان به تمام نقاط حوزه انتخابیه دارد اظهار داشت تمام توان وتجربه ام برای توسعه ورفع مشکلات مردم در طبق اخلاص گذاشتم و خدا را شکر نتایج خوبی برای شهرستان های حوزه انتخابیه نیز حاصل شده است .

نماینده شهرستان های دیر،کنگان،جم وعسلویه  به تلاش های فراوان خود برای تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اشاره کرد و گفت  ربیعی وزیر کار،رفاه وتامین اجتماعی قول داده است با تصویب در هیئت مدیره  زایشگاه مجهز در عسلویه احداث شود .

احمدی تاکید کرد اشتغال بزرگترین دغدغه ام است وافزود بارها تاکید کرده ام که زیبنده شهرستان عسلویه نیست جوانان جویای کار داشته باشد.
حجت الاسلام احمدی  تصریح کرد پیگیریهایی خوبی برای  بسترسازی  اشتغال جوانان بومی  داشته است  وسعی میکند به عنوان اولویت اول همچنان در پیگیری ها دنبال کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس  با بیان اینکه دنبال ایجاد زیر ساخت ها برای توسعه منطقه است بیان داشت  بعد از سفرهای اخیر وزیر نفت ومدیران این وزارتخانه به منطقه ، مکاتبه ای  با وزیر نفت داشتم و یادآور شدم با آمدن نفت وگاز توقعاتی در مردم ایجاد شده است واین نفت وگاز اثراتی هم در منطقه داشته است ومتاسفانه محرومیت در منطقه ای که میزبان خوبی برای نفت وگاز است زیبنده نیست ، پیشنهاد کردم کارگروه تعامل نفت وگاز با مناطق پیرامونی ایجاد شود مورد موافقت قرار گرفت واین کارگروه مطالعات برای مناطق پیرامونی شروع کرده است و مطالعات شهرستان عسلویه انجام شده است قطعا این کارگروه نتایج خوبی برای  منطقه خواهد داشت.

احمدی افتتاح بیمارستان عسلویه را خبر بسیارخوب برای این شهرستان در سال ۹۳ عنوان کردو گفت ۱۶ متخصص و ۱۲ پزشک عمومی مشغول خدمت رسانی به مردم شریف این  منطقه در بیمارستان نبی اکرم ص عسلویه هستند.

سخنگوی فراکسیون توسعه بنادر وصنایع دریایی مجلس شورای اسلامی  به پیگیر های فراوان خود برای بررسی آلودگی صنایع پارس جنوبی و الایندگی این مناطق صنعتی اشاره کرد وبا بیان اینکه  کمیته تخصصی از کارشناسان وزرات خانه مرتبط با آلودگی های پارس جنوبی  تشکیل شده است تصریح کرد مکاتباتی هم با مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرزی مجلس برای ورود جدی به این موضوع داشته است.

احمدی با اشاره به پیگیری استقرار ادارات در این بخش  و شهرشدن روستای چاه مبارک بعد از تعیین تکلیف لایحه تقسیمات کشوری گفت : با تلاش های انجام شده برخی ادارات در شهرستان عسلویه ارتقا یافت با توجه به نیاز های شهرستان باید تمام ادارات در سطح شهرستان ارتقا یابند.

در ابتدای نشست روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش چاه مبارک با تمجید از تلاش های نماینده برای توسعه منطقه ، مسائل ومشکلات منطقه مطرح کردند.

بعد از نشست حجت الاسلام احمدی همراه با روسای شوراها اسلامی روستاهای این بخش ، از پروژه های نیمه تمام روستاهای بخش چاه مبارک بازدید کردند/جنوب نیوز

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن