بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8498
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آذر 93 8:12 ق.ظ

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد

طرح تحول نظام سلامت در عسلویه اجرا می شود

ثلاث: رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان این سازمان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح تحول نظام سلامت در عسلویه

به گزارش ثلاث و به نقل از فارس از عسلویه، سیاوش خادمی شامگاه چهارشنبه در بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) عسلویه بر لزوم تسریع در نهایی شدن ارائه خدمات مطلوب بیمه سلامت به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان عسلویه تاکید کرد.

وی افزود: علاوه بر خدماتی که بیمارستان در حال ارائه است، مردم مطالبات به حقی از بیمه سلامت دارند که ما آمادگی خود را بارها به مسئولین ذی‌ربط اعلام کرده‌ایم و جای امیدواری دارد که شاهد حضور کارشناسان وزارت بهداشت از روند اجرای برنامه نظام تحول سلامت در بیمارستان هستیم.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خاطرنشان کرد: این وعده را به مردم می‌دهیم که در حوزه سلامت تا جایی که امکانات و شرایط لازم یاری دهد در صدد تحقق مطالبات آنها خواهیم بود.

خادمی در ادامه به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته این یمارستان از بدو راه‌اندازی تاکنون پرداخت و یادآور شد: خدمات‌رسانی بیمارستان تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) شهرستان عسلویه نسبت به چند ماه گذشته پیشرفت بسیار شایسته‌ای داشته که خوشبختانه رضایتمندی مردم منطقه را به خوبی در پی داشته است و از نظر ما این موضوع تحسین‌برانگیز بوده که رضایت مردم را توانسته‌ایم در این مدت جلب کنیم.

وی از اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد و اظهار کرد: تیم کارشناسی وزارت بهداشت، امکانات موجود این بیمارستان را شایسته هرگونه خدمات‌رسانی به مردم دانست و اظهار امیدواری کرد وزارت بهداشت در این زمینه تعامل و همکاری همه جانبه‌ای در طرح تحول نظام سلامت با مدیریت بیمارستان خواهد داشت تا مردم منطقه بتوانند به نحو شایسته‌ای از خدمات بهره‌مند شوند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن