بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27792
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اردیبهشت 95 5:25 ب.ظ

امام جمعه موقت کنگان: مسئولان نظارت بر قیمت ها را تشدید کنند/ مسئولین موضوع ته لنجی را سامان دهند

ثلاث- امام جمعه موقت کنگان استان بوشهر گفت: مسئولان مربوطه بویژه دستگاههای نظارتی با تشدید نظارت بر قیمتها در بازار اجازه اجحاف به مردم را ندهند.

حیدری امام جمعه موقت کنگان

 

به گزارش ثلاث ، حجت الاسلام مهدی حیدری در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگان با گلایه از افزایش قیمت برخی کالاها در کنگان به بهانه حذف ته لنجی اظهارداشت : کسبه تقوا را رعایت تا دچار گناه احتکار نشوند.
وی با استناد به بیانات رهبری فرزانه انقلاب درباره مصادیق قاچاق، ته لنجی (کالای همراه ملوان ) را خارج از چارچوب قاچاق دانست و بیان کرد: مسئولان ذیربط تلاش کنند تا در شهرهای مرزی مانند کنگان مردم دچار خسران نشوند و مساله ته لنجی را سامان دهند.
امام جمعه موقت کنگان در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک مبعث خاتم الانبیاء (ص) گفت: هر سیاست و اقدامی که برای رضای خدا باشد مطلوب و ماندگار است و این از اسرار و رموز ماندگاری مبعث پیامبر و ذریه پاک او است.
حیدری با تبریک اعیاد شعبان المعظم بویژه میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت : نامگذاری زاد روز تولد سیدالشهدا (ع) به نام روز پاسدار مدال افتخاری برای پاسداران و همه کسانی است که از اصول، آرمانها، عقاید و ارزشها پاسداری می کنند.
امام جمعه موقت کنگان، سپاه پاسداران را مولود بزرگ انقلاب اسلامی و از افتخارات نظام دانست و افزود: توصیه رهبر معظم انقلاب به پاسداران، شناخت انقلاب و عناصر انقلابی و نیز تشخیص دشمن و حربه های آن است.
وی با گرامیداشت هفته جهانی هلال احمر از تلاش گران این سازمان امدادی بویژه جوانان تشکر و بیان کرد: نوع دوستی و حمایت از مظلومین یکی از ماموریت های هلال احمر در جمهوری اسلامی است.// ابوذر حسین پور

نظرات

  1. بنده خدا says:

    مردم این منطقه و کل جنوب ایران اینقدر مظلوم هستند که ته لنجی که هیچ ، نفسشون هم ازشون بگیرن باز هیچی نمیگن. حتی از حقوق خودشون نمیتونن دفاع کنند. ظلم بیشتر از این تو تاریخ اسلام وجود نبوده.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن