بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27795
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 18 اردیبهشت 95 1:43 ق.ظ

عمل کم نظیر ارتوپدی در استان بوشهر

عمل کم نظیر پیوند انگشت دست در استان بوشهر-بیمارستان امام خمینی کنگان- انجام شد/ اعلام رضایت کامل بیمار + کلیپ

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان از عمل بی سابقه انگشت شست دست یک بیمار و پیوند موفقیت امیز ان در استان بوشهر و در بیمارستان کنگان خبر داد.

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در خصوص عمل موفقیت امیز تیم پزشکی این مرکز درمانی در زمینه ارتوپدی به خبرنگار ثلاث گفت: چندی پیش یکی از بیماران به واسطه کار صنعتی و بر اثر اصابت پتک سنگین به انگشت شست راست، به بیمارستان امام خمینی مراجعه کرد.

حیدری افزود: انگشت این بیمار با خرد شدگی شدید و فراوان و قطع شدن تمام تاندون­ها مواجه بود به طوری که انگشت وی فقط به واسطه مقداری پوست آویزان بود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مریض رضایت به قطع انگشت خود را داده بود و همچنین همکار ارتوپد نیز همین توصیه را کرده بود، وی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: بیمار تحت درمان اکسترنال فیکساتور و ترمیم تاندون­ها همراه پیوند استخوان قرار گرفت.

حیدری در ادامه گفتگو با ثلاث خاطرنشان کرد: این عمل پیوند و ترمیم در تهران از طرف دکتر لاهیجی پدر دست ایران به دکتر سارجلو آموزش داده شد و نهایتا این عملیات پزشکی در بیمارستان امام خمینی ره کنگان با موفقیت انجام شد.

وی اظهار داشت: این عمل بی نظیر در سطح استان بوشهر و در بیمارستان امام خمینی ره کنگان انجام شد که توسط جناب آقای دکتر سارجلو متخصص ارتوپد و تیم بیهوشی به سرپرستی جناب دکتر شفیعی صورتگرفت.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: خوشبختانه فرد مذکور پس از سه ماه با شرایطی بسیار خوب و مطلوب به پزشک معالع خود در بیمارستان مراجعه کرده و پزشک و کادر بیمارستان امام خمینی را از عمل موفقیت آمیز دست خود در این مرکز درمانی مطلع نموده و از کادر پزشکان کمال قدردانی را به عمل آورد.

حیدری تاکید کرد: این عمل ارتوپدی در نوع خود برای نخستین بار در بیمارستان امام خمینی کنگان انجام می شود.

وی عنوان کرد: این جراحی بی نظیر در استان نشان از پیشرفت و توسعه بیمارستان امام خمینی ره کنگان و اعتماد مردم به پزشکان مجرب این مرکز درمانی را دارد.

 

با توجه به نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به بیمارستان امام خمینی کنگان و پیگیری های مدیریت این بیمارستان، این مجموعه درمانی در آینده ای نزدیک مسیر توسعه و پیشرفت خود را به سمت تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب استان بوشهر خواهد پیمود و امکانات و جراحی هایی که روزی آرزوی مردم این مناطق محروم بوده، در بیمارستان کنگان به انجام خواهد رسید.

 

کلیپ زیر مربوط به بیماریست که تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی کنگان، انگشت قطع شده وی را با تلاش فراوان احیا نموده و مجددا با موفقیت پیوند زده اند.

 

 

 

//

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    دستتون درد نکنه واقعا ادمهای زحمتکش هم همیشه هست… خداوند پشت و پناهتون واقعا خوشحال شدم از دیدن این صحنه

  2. ناشناس says:

    خدایی دمت گرم دکتر سارجلوی عزیز

  3. ناشناس says:

    دستت دردنکنه دکتر سا رجلوی عزیز

    • الف میم says:

      پدر دکتر خلبان هوای جنگی بوده ومادر شان دبیر ریاضی -حقا که فرزندان خوبی تربیت کرده اند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن