بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27863
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 اردیبهشت 95 8:43 ق.ظ

زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنید

ثلاث:امام جمعه کنگان گفت: مردم و مسئولان زمینه ازدواج آسان و اشتغال پایدار جوانان را فراهم کنند.

 به گزارش ثلاث حجت السلام محمود محمودی درجمع نمازگزاران افزود: امروز یکی از بهترین راه های تجلیل از جوانان ایجاد زمینه لازم برای اشتغال این سرمایه های ملی است.

وی تصریح کرد: شایسته نیست جوانان ما در کنار ظرفیت های مهم صنعت از بیکاری رنج ببرند.
محمودی با اشاره به اهمیت امر ازدواج جوانان اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد ازدواج آسان در شهرستان کنگان لازم است با حمایت هر چه بیشتر و فعال نمودن این ستاد زمینه
ازدواج آسان جوانان بویژه اقشار ضعیف فراهم شود.
وی در بخش دیگر با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی کشور گفت: امنیت اخلاقی از جمله تاکیدهای فرماندهی کل قوا و از دغدغه های مهم مردمی است که لازم است نیروی انتظامی با شجاعت و بدون توجه به برخی کارشکنی ها این طرح را ادامه دهد.
امام جمعه با اشاره به تلاش برخی گروهها و جریانهای سیاسی برای تبدیل کشور به یک جریان دو قطبی گفت: این کار خلاف منویات رهبر معظم انقلاب و اقدامی برای تزلزل در پایه های نظام و کمک به دشمن است.
محمودی با تبریک عیدهای شعبانیه بویژه میلاد حضرت ولیعصر (عج) گفت: جشن های نیمه شعبان باید با لحاظ مسائل شرعی در حد جشن های غدیر خم با عظمت و شکوه هر چه تمام برگزار و خطیبان نیز فلسفه غیبت و وظایف منتظران در این عصر و کارهایی که لازمه ظهور منجی عالم بشریت است را تشریح کنند.
وی در بخش دیگر با اشاره به فتوای تاریخی میرزای شیرازی مبنی بر لغو امتیاز تنباکو گفت: استقلال و موفقیت های بسیاری از کشورها مدیون و مرهون همین فتوای چند سطری مرجعیت شیعی است.
محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهجت (ره)، ضمن بیان حالات معنوی و صفای باطن آن مرجع عالیقدر و علاقه وافر ایشان به رهبر معظم انقلاب از مجاهدتهای علمی و معنوی آن عالم عامل و فاضل تجلیل کرد.

نظرات

  1. محمود says:

    جوان؟کدوم جوان؟جوانی نمانده .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن