بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31554
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 مرداد 95 0:52 ق.ظ

۴۰ بانوی کنگانی به مشهد اعزام شدند

ثلاث- همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام رضا (علیه السلام) و به همت دفتر امام جمعه کنگان قریب به ۴۰ نفر از بانوان شهرهای کنگان و بنک و سیراف به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

به گزارش ثلاث، رییس دفتر امام جمعه کنگان در آیین بدرقه زائران حرم مطهر رضوی گفت: اعزام زائر به حرم مطهر رضوی برای هفتمین سال متوالی است که توسط این دفتر با همکاری برخی خیرین ، مسئولین و شرکتهای منطقه انجام می گیرد.

ابوذر حسین پور افزود: با احتساب زائرین امسال تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر از فقرا ، فعالان فرهنگی مساجد ، تاثیرگذاران حوزه فرهنگی و اجتماعی ، تعدادی از اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگران به حرم ملکوتی امام هشتم اعزام شدند.

وی با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین محمودی عنوان کرد: این اقدام یک کار ابتکاری از سوی امام جمعه معزز کنگان است که سالهاست در این شهرستان بعنوان یک سنت حسنه انجام می شود.

رییس دفتر امام جمعه کنگان سفر کاروان زیارتی را ۱۰ روزه ذکر کرد و بیان نمود : سفر بگونه ای برنامه ریزی شده تا زائرین از فیض حضور و زیارت حرم مطهر کریمه اهلبیت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام راحل عظیم الشان نیز بهره مند شوند.

وی در پایان از همراهی خیرین و برخی مسئولین تشکر کرد.

لازم به یادآوری است برای بهره گیری از مسائل دینی و فرهنگی در طول سفر ، یک بانوی مبلغ کاروان را همراهی می کند.

حسین پور ابراز امیدواری کرد که این سنت حسنه توسط خیرین و مسئولین بویژه نهادهای فرهنگی در طول سال تداوم یابد.

 

اعزام به مشهد

 

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن