بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38972
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 بهمن 95 1:22 ق.ظ

به مناسبت دهه فجر

جشن روز پرستار در کنگان برگزار شد

ثلاث- جشن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار که مقارن با دهه مبارک فجر بود، توسط بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برگزار شد.

۱۸۱A3955

 

جشن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار که مقارن با دهه مبارک فجر بود، توسط بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث، این جشن با حضور فرماندار شهرستان کنگان و معاون سیاسی اجتماعی وی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان،  مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده شوراهای اسلامی استان بوشهر در کشور، رئیس دادگستری شهرستان، دادستان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر کنگان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان  در سالن دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد.

 

** دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به حضار در سالن، میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و همچنین دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

وی در ادامه به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان کنگان اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز طرح تحوال نظام سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، شاخص ها در همه زمینه ها رشد مثبتی داشته است.

وی اظهار داشت: تعداد پزشکان متخصص ما قبل از طرح تحول نظام سلامت ۸ نفر بوده اند که هم اکنون به ۳۸ نفر رسیده اند.

رئیس بیمارستان کنگان ضمن تشکر از مجموعه نفت و مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه پارس در کمک به احداث بخش های توسعه بیمارستان کنگان، شامل ام آر آی و اورژانس، گفت: خوشبختانه با احداث این ام آر آی، به طور میانگین ماهیانه ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر در این مرکز، تصویر برداری می شوند و انشاءالله با شبانه روزی شدن آن، تعداد بیشتری از هموطنان ما می توانند از ظرفیت ام آر آی کنگان که روزگاری از آرزوهای مردم این منطقه بوده، بهره ببرند.

دکتر حیدری، اورژانس جدید الحداث بیمارستان کنگان را یکی از بزرگ ترین اورژانس های جنوب کشور برشمرد و افزود: این اورژانس دارای ۷۴ تخت می باشد که به مجموع تخت های کل بیمارستان اضافه شده است.

وی ایجاد بخش ان آی سی یو( بخش ویژه نوزادان ) را نیز از جمله اقدامات دیگر این نظام در بیمارستان کنگان عنوان کرد که توانسته مشکلات زیادی را در این زمینه از مردم منطقه در زمینه درمان نوزادان نارس و مشکل دار، حل کند.

حیدری اظهار داشت: خدمات اشاره شده در بالا بخشی از افتخاراتی بوده که دولت به نمایندگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم این منطقه، جهت بالا بردن کیفیت و کمیت درمان و کاهش پرداختی از جیب هم وطنان انجام داده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در پایان از مجموعه مسئولین شهرستان کنگان، نماینده کنونی و سابق مجلس شورای اسلامی، مسئولین نفت و مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به خصوص جناب آقای دکتر رئیسی و معاونین وی بخاطر کمک به ارتقا و توسعه بیمارستان کنگان به قطب درمانی جنوب استان بوشهر تقدیر ویژه کرد.

 

** در ادامه دکتر حیدر عزیزنژاد قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به ایراد سخت پرداخت و ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار، دهه فجر را نیز به حاضرین در سالن تبریک گفت.

وی در ادامه اشاره ای نیز به اجرا موفق طرح تحول نظام سلامت کرد.

دکتر عزیز نژاد، با عنوان این مطلب که بیمارستان امام خمینی (ره ) کنگان قطب درمان جنوب استان بوشهر است، افزود: امکانات و تجهیزات موجود در بیمارستان کنگان، باعث استفاده هم وطنانمان در جنوب استان بوشهر و حتی بخش هایی از استان های همجوار شده است.

وی همدلی و تعامل مسئولین شهرستان کنگان و منطقه را در بحث درمان ستود و گفت: این همدلی در توسعه بیمارستان کنگان نقش بسزایی داشته است.

** اجراهای شاد، متنوع و پر هیجان، استندآپ کمدی، سیاه بازی و موسیقی گروه هنری نیز در فواصل مختلف مراسم، باعث شادی و نشاط حاضرین شده بود.

** گروه عکاسی و فیلمبرداری زووم، بخشی از این مراسم و جشن را پوشش داد.

در این مراسم دو کلیپ دیگر از بیمارستان کنگان با محوریت انعکاس گوشه ای از زحمات پرستاران و پرسنل این مرکز درمانی پخش شد.

 

** رحیمی یکی از شاعران شاغل در بیمارستان نیز قطعه شعری زیبا در وصف پرستاران سرود که باعث تحسین و تشویق حاضرین شد.

** از سلیم حسین زاده یکی از پرستاران شاغل در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان پرستار مدافع حرم به شکل ویژه تقدیر شد که به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

** در پایان این مراسم به پرستاران نمونه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با هدایایی به همراه لوح تقدیر، تجلیل شد.

همچنین در این مراسم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز به رسم تقدیر از پرسنل، بهیار، تکنسین اورژانس ۱۱۵  با لوح سپاس تجلیل نمود.

 

 

گزارش: مصطفی صفایی

تصاویر کامل جشن روز پرستار در کنگان در خبری جداگانه از طریق سایت خبری ثلاث( نگارخانه) منتشر خواهد شد.

 

 

۱۸۱A3996

 

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

  1. همکار says:

    دکتر حیدری فکری بحال حقوق عقب مانده پرسنل کن زیاد حرف زدن فایده نداره کار کن حقوق پرسنل بده لطفا مگه کل استان کارانه شهریور گرفتن شما پولش چکار کردینن که قول این هفته واون هفته به پرسنل میدین

  2. نیروی اوتی says:

    جناب دکتر حیدری شما به حرف ما گوش نمیدهی اگه تا اخر بهمن مطالبات عقب مانده مارادادی از شما تشکر میکنیم در غیر اینصورت علاوه بر تجمع در درب بیمارستان پلاکارد بدست تا فرمانداری راهپیمایی میکنیم تا ذحساب کار دستتون بیاد

  3. غریبه says:

    اقای دکتر حیدری بهتره چندتا پرستار کار کرده به نیروهات اضافه کنی بجای کاراموزا که روپوش سفید میکنی تنشون و میزاری کار کنند بهشون میگی پرستار و پول هم خوب نمیگیرند بیچاره ها مردم جونشون ارزش داره

  4. کنگونی says:

    پرسنلی که حقوق نمیگیرن چطور میشه ازشون انتظار اخلاق و کار داشت ما مردم کنگان درسته چیزی نمیگیم اما دلیل بر این نیست که نمیدونیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن