بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40060
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 17 اسفند 95 10:49 ق.ظ

اجرای مانور طرح بسیج سلامت نوروزی و طرح ضربت جمع آوری مواد غذایی آشامیدنی غیر قابل مصرف در کنگان

ثلاث- مانور طرح بسیج سلامت نوروزی و طرح ضربت جمع آوری مواد غذایی آشامیدنی غیر قابل مصرف در کنگان اجرا شد

به گزارش ثلاث؛ در راستای برنامه طرح بسیج سلامت نوروزی و به منظور آمادگی های لازم در زمینه کنترل مسائل بهداشت محیط در ایام نوروز از جمله کنترل بهداشتی مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی  به ویژه مراکز حساس، اماکن عمومی، پارکها و مراکز تفریحی؛ کنترل بهداشتی آب آشامیدنی و … .

مانور بسیج سلامت نوروزی با حضور ۱۳ نفر از کارشناسان و بازرسان این شبکه قالب ۵ تیم در تاریخ ۹۵/۱۲/۱۵ برگزار گردید.

در همین خصوص طرح ضربت جمع آوری مواد غذایی غیر قابل مصرف (تاریخ گذشته و فاسد)  طی روزهای ۱۵و۱۶ در شهرهای کنگان ،بنک، سیراف و سایر روستاهای شهرستان انجام شد.

طی بازدید انجام گرفته از۷۰ واحد عرضه مواد غذایی  جمعاً .۱۵۱ کیلوگرم ( شهر کنگان ۵/۹۴ کیلوگرم – شهر بنک۷۵/۱۹ کیلوگرم- و شهر سیراف، پرک و شیرینو۷/۳۶ کیلو گرم ) اقلام مواد غذایی آشامیدنی غیر قابل مصرف جمع آوری و معدوم گردید.

 با توجه به اقدامات بازرسین در طول سال جاری میزان مواد غیر قابل مصرف جمع آوری شده در برنامه طرح ضربت امسال نسبت به برنامه اجرا شده در زمان مشابه سال گذشته ۷۸ درصد کاهش  داشته است.

لازم به ذکر است که در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از تاریخ ۱/۱۲/۹۵ لغایت ۱۵/۱/۹۶ کشیک کارشناسان و بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای  در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل از ۸ صبح تا ۸ شب برقرار می باشد.

علاوه بر شماره ۱۹۰ تماس سامانه مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شماره تماس۸۳۱۰-۳۷۲۲-۰۷۷ این شبکه نیز جوابگوی شکایات مردمی بویژه در ایام تعطیلات می باشد.

//

IMG_1651 IMG_1654 IMG_7148

//

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن