بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40110
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 اسفند 95 10:52 ق.ظ

جشن تولد مددجویان کمیته امداد کنگان برگزار شد

ثلاث- جشن تولد ۳۵ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد

به گزارش ثلاث؛ جشن تولد ۳۵ نفر از مددجویان کمیته امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با حضور جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی جم، معاون سیاسی فرماندار کنگان و قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد.

مجید گزدرازی قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی (ره) استان بوشهر با بیان اقدامات کمیته امداد از بدو تاسیس اظهار داشت: کمیته امداد یک سازمان مردم نهاد بزرگ و در نوع خود کم‌نظیر است. 

وی ادامه داد: در گذشته هر شخصی که به عنوان مددجو وارد چرخه امداد می‌شد تا پایان عمر تحت پوشش قرار می گرفت ولی اکنون سیاست های جدید امداد به‌گونه‌ای است که مددجویی در بدو ورود به این سیستم استعدادهای آن فرد شناسایی شده و با توانمند کردن وی موجبات رفع فقر ایجاد کنیم.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی (ره) استان بوشهر افزود: امیدوارم در سال‌های آینده شاهد برگزاری جشن اشتغال مددجویان باشیم.

وی طرح اکرام ایتام را به عنوان طرحی ماندگار در جامعه معرفی کرد و افزود: اکنون تعداد خانواده های تحت پوشش وجود دارند که نیاز به مدد و یاری همه مردم در سطح کشور هستند و اگر بتوانیم این طرح را شکوفا کنیم می‌توان امید داشت که در سال‌های آینده هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی نداشته باشیم.

عبدالحسین رهبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل‌های انجام شده از جانب پتروشیمی جم و دیگر شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی با کمیته امداد در سال‌های اخیر، گفت: کمیته امداد بزرگترین نهاد حمایتی در کشور معرفی می‌شود ولی به تنهایی نمی‌تواند با پدیده فقر زدایی مقابله کند و نیازمند مساعدت از جانب خیرین است.

در پایان مراسم، ۳ کیک بزرگ تولد بریده شد و به متولدین اسفند ماه به رسم یادبود هدایایی تعلق گرفت./مهر

IMG-20170309-WA0020 IMG-20170309-WA0024 IMG-20170309-WA0026 IMG-20170309-WA0027

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن