بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41165
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 اردیبهشت 96 7:56 ب.ظ

جشن گرامیداشت هفته کار و کارگر استان بوشهر به میزبانی کنگان برگزارشد+عکس

ثلاث- جشن بزرگ گرامیداشت هفته کار و کارگر استان بوشهر به میزبانی شهرستان کنگان برگزار گردید

به گزارش ثلاث، آئین تجلیل از تلاشگران عرصه کار و تلاش استان بوشهر روزجمعه مورخ ۸/۲/۹۶ همزمان با اعیاد شعبانیه در ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس بندر کنگان ، دیار مهربانی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر تقی زاده معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرکار خانم الماسی نماینده   مردم  شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه ، مهندس پناه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ، مهندس یوسفی فرماندار محترم کنگان و اعضا شورای اداری شهرستان کنگان با مشارکت و سیل کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار گردید از کار آفرینان ، کارفرمایان برتر استان و تعداد زیادی از کارگران زحمتکش کارگاهها تقدیر بعمل آمد .

مهندس مهدی بهرامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان که میزبانی این مراسم بزرگ را برعهده داشت، ضمن تقدیر از حضور پرشور و اثر بخش مردم فهیم بندر کنگان افزود: لازمه رشد و توسعه و بالندگی هر جامعه ایی تلاش شبانه روزی و ایثار زحمتکشانی که بدون هیچ چشم داشتی دل در گرو آبادی میهن دارند. وی افزود: امیدواریم با برگزاری اینگونه مراسمات توانسته باشیم گامی هرچند اندک در جهت تقدیر از مقام شامخ این عزیزان برداریم.

عکس: موسسه توان آفرینان پارس کنگان

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن