بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1498
تعداد نظرات:۱۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 14 تیر 93 1:55 ق.ظ

دکتر احمدی خبر داد:

افزایش ۵۰ تخت به بیمارستان‎ کنگان / افتتاح بیمارستان عسلویه در هفته تامین اجتماعی

اختصاصی ثلاث – نماینده مردم جنوب استان : وضعیت بهداشت و درمان جنوب استان در آینده ای نچندان دور تحولات مثبتی پیدا می کند.

به گزارش ثلاث، نماینده جنوب استان بوشهر  در جمع نمازگزاران اهل سنت کنگان با بیان اینکه دغدغه مهم مردم شهرستان کنگان بحث بهداشت و درمان است گفت: وضعیت بیمارستان کنگان در آینده ای نچندان دور تحولات مثبتی پیدا می کند.

حجت الاسلام دکتر موسی احمدی گفت: بیمارستان کنگان به عنوان سنتر در میان چهار شهرستان جنوب استان مورد توجه است و این موقعیت مهم باعث شده است تمرکز ویژه ای روی این مرکز داشته باشیم.

افزایش ۵۰ تخت به تعداد تخت های بیمارستان کنگان

نماینده مردم جنوب استان گفت: در بیمارستان کنگان نیز سه بخش مهم اورژانس، MRI و ICU برای توسعه و ساخت مورد نظر قرار گرفته است .

احمدی گفت: ۵ میلیارد تومان به بخش MRI  و ۸ میلیارد تومان نیز برای فاز دوم ساختمان در حال احداث اختصاص یافته است که با تکمیل این قسمت تا پایان سال، ۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستان امام خمینی کنگان افزوده خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶میلیارد ریال برای بیمارستان مصوب شده که ۱۶ میلیارد ریال نیز به عنوان قسط اول واریز و تفاهم نامه ای نیز برای تجهیز و بازسازی ساختمان قدیمی انجام شده است.

نماینده مردم جنوب استان گفت: وضعیت کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان نیز با تغییر مدیریت بهبود یافته و این مرکز نیز فعال تر شده است.

وی در ادامه گفت: بیمارستان عسلویه با توجه به پیشرفت ساختمان آن صد درصد آماده بهره برداری است و با تامین نیروی پزشک آن در هفته تامین اجتماعی(۲۵ تیرماه) به بهره برداری کامل خواهد رسید.

تامین برق کنگان برای ۳۰ سال آینده

احمدی خبر از افزوده شدن سه پست برق در جنوب استان داد و  افزود: در کمیسیون نیرو مذاکراتی انجام شده و افزوده شدن ۳ پست برق در شهنیا، آبدان و تبدیل پست موقت به دائم کنگان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای پست برق دائم کنگان ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته که این اتفاق ۳۰ سال نیاز برق کنگان را برطرف خواهد ساخت.

دکتر موسی احمدی گفت: مجتمع ورزشی شهر کنگان نیز که یکی از بهترین پروژه های ورزشی استان بوشهر است تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و اعتبار خوبی به آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم جنوب استان با بیان اینکه مشکل سند دار شدن اراضی بسیاری از مردم کنگان حل و رفع شده است افزود: ۲۵۰۰ سند مالکان در همین خصوص با مشکلات عدیده ای رو به رو بوده   که پس از ثبت نام مشکل بیش از ۱۳۰۰ سند از صاحبان ملک ها رفع شده است.

وی گفت: در صورت رفع تحریم ها و موانعی که دشمنان نظام برای کشور ما ایجاد کرده اند بسیاری از دغدغه ها رفع و مشکلات مردم و دولت حل و فصل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند سیرافی says:

    ریس محترم بیمارستان کنگان…
    خواهشا یک بازدیدی از بیمارستان توحید جم داشته باشید و از نظم و تمیزی و اداره کردن آن در جریان قرار بگیرید.. یک نگاه کنید به صندلی بیمارستان خودتان تا متوجه شوید صندلهای قسمت سالن آزمایشگاه تمامش شکسته و صندلها مال دوره سال ۶۰ میباشد واقعا شرم آور است ..واقعا اگر قدرت خرید ندارید با همکاری شهرداری و خیرین کنگان این امر تحقق یابد فکر کنم با ۳ میلون تومان میتوان بهترین صندلی جایگزین کرد…یا حداقل روی صندلها بنوسید ………..

  2. شهروند سیرافی says:

    رییس محترم بیمارستان کنگان…
    خواهشا به مسئول رفاهی بیمارستان بگوید حداقل هفته ای یک بار محبت کنند قسمت نمازخانه سری بزنند.واقعا میشود در آن جا عبادت کرد . به جرات میشود گفت ماهی هم یکبار تمیز نمیشود..در این ماه رمضان ..خواهشا خودت سری بزنید تا از نزدیک متوجه شوید..اشکالات…
    ۱-نداشتن کولر مناسب.
    ۲. تمیز نبودن فرش
    ۳. نداشتن مهر نمازی
    ۴. وضعیت نامناسب دیوار نمازخانه
    ۵. نداشتن جا کفشی
    ۶.نبودن دمبای برای وضو
    ۷.خرابی سیروس بهداشتی …

  3. ناشناس says:

    تعداد متخصصین که کم شده،یک متخصص زنان و ارتوپدی از بیمارستان رفتند.با این وجود باید فکری به حال مردم کرد ،از نماینده محترم بخاطر پیگیری وضعیت درمان ممنونیم.

  4. امين16 says:

    اگه مث بیمارستان کنگونن میخوام تا ۷۰ سال دگه هم افتتاح وانبو.اضاف کردن ۵۰ تخت هم یعنی توسعه کشتارگاه……………………

  5. شهروند سیرافی says:

    رییس بیمارستان…
    نحوه نوبت دهی در بیمارستان خیلی نامناسب میباشد.. شهر کنگان با جمعیت بالای ۷۵ هزار نفر باید به این شکلی باشد حداقل دنبال تحول و چیزهای جدیدی باشید. درسته بیمارستان توحید جم زیر نظر شرکت نفت میباشد ولی شما هم از مردم ( خیرین) سالی یک بار حداقل میتوان کمک گرفت و از بن بست خارج شود

  6. شهروند سیرافی says:

    سایت ثلاث .. خواهشا به مسئولین بیمارسیتان انتفال دهید……..

  7. محمد says:

    بیمارستان کنگان ۹۶ تختی می باشد که با اضافه کردن ۵۰نخت می شود ۱۴۶ تخت درصورتیکه نماینده عنوان داشته با این افزایش به ۹۳ تخت افزایش می یابد که یا نماینده در جریان بیمارستان قبلی نبوده .یا همه سرکار هستیم

  8. علی says:

    این خداوکیلی به خون مقدس حضرت ابا عبدالله ظلم برای ما جنوبیا مخصوصا کنگان که کل کار و اقتصاد مملکت در منطقه ما هست یک بیمارستان درست حسابی حالا درست درست نمیخواهیم حداقل مثل بیمارستان توحید جم باشه داشته باشیم حق ما نیست چرا بیمارستان کثیف و مصخره بازی که چیزی بگیر بو صندوق خو انصافا برای یک بیمار ظلم نیست بره پول بده داروهاش ۲۰ مرتبه در بیمارستان جابه جا شه چرا ساکتیم چرا اعتراض نمی کنیم

  9. سیرافی says:

    میخوان تخت اضافه کنن اخه یکی نیست بگه بابا دوتا دکتر خوب بیارید نه تخت.تخت وقتی باشه دکتر خوب نباشه چه فایده

  10. بحرینی says:

    دکتر راستگو بد نبود بجای اینهمه خرج تراشیدن ،از پزشکان متخصص موجود که مجبور شدند بیمارستان را ترک کنند ، استفاده میکردی؟ مگر اداشتن دو ارتوپد چه مشکلی داشت که بیمارستان را با یک متخصص ارتوپد اداره میکنی ؟ مگر داشتن جراح عمومی زن چه مشکلی داشت که متخصص جراح عمومی زن را مجبور به ترک شهر کردی؟ چرا متخصص زنان سوم را نگه نداشتی؟
    بجای اینهمه موعظه پزشکان حاذق موجود را حفظ کن .از همین ۹۶ تخت خواب استفاده بهینه کن و بخشها را بازسازی کن .من بعنوان یک کنگانی بیمارستان ۲۰۰ تختخواب نمیخواهم .بیمارستانی با متخصصان وارد و کار کرده میخواهم .بجای اوردن متخصصان تازه کار با سیاست متخصصان کارکشته را حفظ کن .

  11. علی پور says:

    بیمارهای داخل بیمارستان را زنده تحویل خودمان بدهید .همین چند وقت پیش بود که متخصص قلب کنگان خانم ۷۵ سابه مبتلا به فشار خون را نصفه شب از سی سی یو به بخش داخلی منتقل کرد که مریض دیگری را بستری کند .خوب وقتی تخت ندارید اعزام کنید .همین پیرزن بدبخت فردا بعلت وخامت حال عمومی مجددا به سی سی یو منتقل شد .سکته مغزی کرد و بعلت عدم مراقبت درست در سی سی یو از تخت به زمین افتاد و شدیدا اسیب دید که البته نیازی به اثبات آن نیست و حاج آقا احمدی در جریان کامل بیمار هست .اینها همه از بی کفایتی رییس بیمارستان است .چرا آقای عمرانی را به بیمارستان برنمیگردانید.چرا رییس لایق و دلسوز برای بیمارستان نمیاورید ؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن