بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1733
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 21 تیر 93 2:20 ق.ظ

حجت الاسلام محمود محمودی :

نقد به دولت فعلی و دولتهای گذشته بدون مچ گیری باشد

ثلاث – امام جمعه بندر کنگان: نقد به دولت فعلی و دولتهای گذشته باید منصفانه، کارشناسی و دلسوزانه باشد و از هر نوع مچ گیری و انجام هرگونه عمل خلاف اخلاق و ایمان باید اجتناب شود.

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگانی افزود: حمایت رهبری از دولت سرمایه و پشتوانه ای قوی برای دولتمردان است.

وی تصریح کرد: نقد به دولت فعلی و دولتهای گذشته باید منصفانه، کارشناسی و دلسوزانه باشد و از هر نوع مچ گیری و انجام هرگونه عمل خلاف اخلاق و ایمان باید اجتناب شود.

محمودی دوران مسوولیت را دورانی حساس برشمرد و افزود: مسوولان باید ازفرصت های محدود بهترین بهره را برای خدمت به مردم ببرند.

امام جمعه کنگان با اشاره به شعاراعتدال دولت گفت: دولت اجازه ندهد به بهانه شعار اعتدال نیروهای مومن و انقلابی را کنار بزنند.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: انتظار جدی رهبرمعظم انقلاب و ملت از دولت و دیگر قوا توجه جدی به مساله اقتصاد مقاومتی است.

محمودی بیان کرد: آمریکاییها ، صهیونیستها و مدافعان دروغین حقوق بشر مسوول این خونهای بی گناه اند و به فضل الهی با بیداری اسلامی و وحدت حاکم در عراق و فلسطین و آغاز انتفاضه سوم دشمنان نابود خواهند شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن