بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17538
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 تیر 94 5:09 ب.ظ

فرماندار کنگان خبر داد:

به زودی؛ راه‌اندازی MRI پیشرفته در کنگان

ثلاث- فرماندار کنگان از راه‌اندازی MRI پیشرفته و مجهز در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس، عباس جمشیدی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و دوردست از وظایف مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: کنگان نیازمند بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات در حوزه سلامت است و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار داریم در این مسیر تلاش لازم را داشته باشند.

فرماندار کنگان از راه‌اندازی MRI پیشرفته و مجهز در شهرستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و فعالیت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی این مهم محقق می‌شود و یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های MRI در سطح کشور در بیمارستان کنگان مستقر خواهد شد.

جمشیدی بر لزوم افزایش ماندگاری پزشکان در کنگان تاکید کرد و اظهار داشت: پزشکان سفیران سلامت در جامعه هستند و باید زیر ساخت‌های جذب این عزیزان در شهرستان کنگان را فراهم کرد و باید برای ماندگاری آنها تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نگاه ما در تمامی بخش‌ها در شهرستان کنگان کمک به سازمان‌ها و دستگاه‌ها در راستای محرومیت زدایی از این منطقه می‌باشد.

فرماندار کنگان یادآور شد: سرکشی به مناطق مختلف در شهرستان در واقع به منظور شناخت دغدغه‌ها و مشکلات مردم است و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم و مردم نیز از حجم و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت کافی را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. اینجانب says:

    سایه شیراز از سرما کم نشه

  2. پارک لاله says:

    به زودی؟؟؟ تاریخش هم اعلام کنید چه تاریخی راه اندازی میکنید از شر شیراز رفتن برازجان بوشهر راحت شیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن