بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45771
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 دی 96 1:33 ب.ظ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:

تکریم ارباب‌رجوع در حوزه سلامت ضروری است

ثلاث- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: جلب رضایت مردم، ارتقا سطح سلامت و تکریم ارباب‌رجوع در حوزه سلامت ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، دکتر حسن حیدری در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت قدس شهرستان کنگان افزود: همه تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید معطوف به جلب رضایت مردم و ارتقا سطح سلامت آنان باشد و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی، بکار گیری و استفاده از تمامی ظرفیت شبکه بهداشت و درمان بتوانیم به این هدف مهم دست‌یابیم.
وی بابیان اینکه خدمتی که در آن رضایت مردم وجود نداشته باشد موردعنایت خدای بزرگ نیست، گفت: ملاک و معیار سنجش عملکرد شبکه بهداشت و درمان رضایت مردم است و همواره در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان وجود کارکنان توانمند و متعهد در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان را سرمایه گران‌سنگی دانست و افزود: تمام اطلاعات خانوارها در سطح شهر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه‌های سلامت توسط مراقبین سلامت و در سطح روستاها در مراکز خدمات جامعه سلامت روستایی و خانه‌های بهداشت و با نظارت مراقبین سلامت و توسط بهورزان انجام می‌گیرد.
دکتر حسن حیدری گفت: برای کلیه سالمندان شهرستان کنگان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل و اطلاعات بهداشتی آن‌ها در سامانه سیب ثبت‌شده است.
وی اظهار داشت: غربالگری دیابت، فشارخون، تیروئید، کنترل چربی خون، چاقی، واکسیناسیون، پایش رشد اطفال، کنترل بارداری و سالمندان به‌طور ویژه موردتوجه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت قدس از تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی، همچنین اتاق‌های پزشک خانواده و ماماهای این مرکز بازدید کرد و بر اساس چک‌لیست‌های مربوطه تمامی موارد لازم را جهت پایش از نزدیک رصد و در پایان با برگزاری نشست مشترک با پرسنل به بررسی نقاط ضعف و قوت موجود پرداخت.
گفتنی است دکتر حسن حیدری در این بازدید به بررسی وضعیت عملکرد و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات پرداخت.
در پایان نیز دکتر حیدری به‌عنوان سفیر سلامت نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن