بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45774
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 دی 96 1:38 ب.ظ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:

فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت دهان و دندان از ضرورت‌های سلامت جامعه است

ثلاث- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت دهان و دندان از ضرورت‌های سلامت جامعه است.

 به گزارش ثلاث و به نقل از به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، دکتر حسن حیدری در نشست توجیهی طرح‌های سلامت دهان و دندان شهرستان کنگان افزود: بحث سلامت دهان و دندان از موضوعات مهم سلامت است و آمارها نشان می‌دهد در جامعه فرهنگ سلامت دهان و دندان نیاز به آگاه‌سازی بیشتر دارد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و باهدف پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان، مرکز خدمات سلامت دهان و دندان کنگان راه‌اندازی شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: طرح جامع دهان و دندان ویژه افراد زیر ١۴ سال، زنان باردار، زنان شیرده در شهرستان کنگان اجرایی شده که ضمن آموزش افراد مورد معاینه و درمان رایگان قرار می‌گیرند.
دکتر حیدری خاطرنشان کرد: در مرکز خدمات سلامت دهان و دندان انواع خدمات شامل آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه، جرم‌گیری، ترمیم و سایر خدمات و پیشگیری و درمانی ارایه می‌شود.
دندان‌پزشک مرکز خدمات سلامت دهان و دندان قدس نیز در خصوص کلیات طرح سلامت دهان و دندان، برنامه پزشک خانواده و اهداف اجرای اینگونه طرح‌ها با محوریت سلامت و مراقبت فعال جمعیت تحت پوشش و توانمندسازی مراقبان سلامت توضیحاتی ارائه کرد.
دکتر وحید راشدی اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست تأکید بر طرح وارنیش فلوراید، مسواک انگشتی و کنترل عفونت واحدهای دندانپزشکی و تغذیه در سلامت دهان و دندان است.
نشست توجیهی طرح‌های سلامت دهان و دندان با حضور کلیه مراقبین سلامت، بهورزان و دندان‌پزشکان شهرستان کنگان در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن