بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46218
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 اسفند 96 7:40 ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان مطرح کرد:

نمایشگاه بهاره در فضای بالای شهر کنگان برپا خواهد شد/ با بازار اصلی کنگان به بهترین شکل همکاری خواهیم کرد

اختصاصی ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: نمایشگاه بهاره در فضای بالای شهر کنگان برپا خواهد شدضمن اینکه با بازار اصلی کنگان به بهترین شکل همکاری خواهیم کرد.

 

به گزارش ثلاث هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز، بحث نمایشگاه بهاره نیز بر سر زبان ها می افتد. کاری که بنا به درخواست اتاق اصناف کشور تقریبا در همه جای ایران انجام می شود.

طبیعتا هدف اصلی این نوع نمایشگاه ها عرضه کالاهای متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب است.

به هر شکل این نوع بازارها چنانچه بر پایه تنوع، کیفیت و ارزان بودن کالا عرضه شود، می تواند کمک شایانی به مردم کند. در اثنای این موضوع قطعا بازار اصلی و بومی نیز باید مورد توجه ویژه تری قرار گیرد؛ جایی که بازاریان اصلی هر شهر عمده کار و کاسبی شان در اسفند و فروردین اتفاق می افتد.

 

نادر احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: بنا به درخواست اتاق اصناف شهرستان کنگان، شورای اسلامی شهر بنا دارد مکانی جهت برپایی نمایشگاه بهاره در اختیار اتاق اصناف بگذارد.

وی اظهار داشت: نظر شورای اسلامی شهر کنگان در خصوص نمایشگاه بهاره امسال این است که این نمایشگاه قطعا در خط ساحلی شهر کنگان برگزار نخواهد شد. برگزاری نمایشگاه در خط ساحلی مشکلات فراوانی را متوجه شهر خواهد کرد؛ ایجاد ترافیک، نخستین معضلی است که به وجود می آید و قطعا رفت و امد خودروها را با مشکل ترافیکی آن هم به شکل جدی مواجه خواهد کرد. چنانچه نمایشگاه بهاره در ساحل ایجاد شود، تراکم جمعیتی در آن نقطه از شهر که محل استفاده، تفریح، آرامش، آسایش، لذت بردن و رفت و آمد مردم می باشد، ممکن است تحت شعاع نمایشگاه قرار گیرد؛ ضمن اینکه کنترل نمایشگاه و حواشی آن در نقطه ساحلی اندکی دشوار می باشد.

احمدی تصریح کرد: قطعا جانمایی نمایشگاه بهاره (در صورت نهایی شدن)، در فضاهای بالایی شهر کنگان و دور از ساحل، منطقی تر به نظر می رسد.

وی تاکید کرد: معتقدیم، رویکرد نمایشگاه باید به شکلی باشد که عرضه کالاهای ضروری، با کیفیت و ارزان در آن اتفاق بیفتد تا همه اقشار جامعه بتوانند از آن بهره ببرند ضمن اینکه تنوع، کمیت، کیفیت و ارزان بودن کالا می تواند ما را در بازار رقابتی با مناطق اطراف و حتی استان های و همجوارمان نیز بالا بکشد.

رئیس شورای شهر کنگان گفت: برپایی نمایشگاه بهاره امسال می تواند جهت کسب تجربه و تصمیم گیری های سال بعد، موثر واقع شود و به نوعی یک ارزیابی خوب برای سال های آینده محسوب می شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه بهاره امسال می تواند معیار برگزاری نمایشگاهی سال های اتی باشد.

احمدی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در کنار توسعه زیرساختی شهر توجه ویژه ای به بازار و رونق اقتصاد مردم نیز خواهد داشت و بدون شک همکاری های لازم از جانب ما با بازار کنگان به بهترین و موثرترین شکل صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در خصوص بازارهای اصلی شهر نیز قرار است نشستی صمیمی ( روز یک شنبه هفته پیش رو) با آنان داشته باشیم. بازاریان کنگان در این نشست راهکارهای موثر خود را جهت جذب مشتری ارائه خواهند داد و شهرداری و شورای شهر کنگان با نهایت همکاری در این زمینه ها کمک خواهد کرد.

 

خبرنگار: مصطفی صفایی

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن