بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46345
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 اسفند 96 2:11 ق.ظ

نخستین جشنواره دانش آموزی استاندارد در کنگان برگزار شد

ثلاث- نخستین جشنواره دانش آموزی استاندارد با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان و مدیر کل اداره استاندار در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری فرمانداری شهرستان کنگان،  نخستین جشنواره دانش آموزی استاندارد با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان و مدیر کل اداره استاندار در دانشگاه پیام نور این شهر کنگان برگزار شد.

فتح الله نوروزی فرماندار کنگان در این جشنواره گفت : باید به کیفیت طلبی استاندارد در زندگی خود بیشتر توجه کنیم و توجه به استاندارد میتوان روش علمی را جایگزین روش سنتی کرد.
نوروزی در خصوص تاثیر استاندارد های اخلاقی، دینی و فرهنگی در حقوق شهروندی گفت: عمده سیاست سازمان ملی استاندارد در زمینه فرابخش نمودن بازتاب های اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نهایتاً به اهمیت ویژه دادن به مسئله ترویج استاندارد اختصاص داشته که راهی برای افزایش آگاهی مصرف کننده و ایجاد انگیزه در تولید کننده می باشد.
فرماندار کنگان در خصوص ترویج استاندارد و فرهنگ سازی و توجه هر چه بیشتر آحاد ملت و اقشار مختلف جامعه نسبت به استاندارد گفت: اهداف کمی و کیفی ، پیامدها، و نقطه نظرات و تأثیرات  آن قطعاً دارای ضرورتی انکار ناپذیر می باشد و از چند جهت حائز اهمیت است خصوصأ آنکه در عصر اطلاعات دانستن به مراتب ارزشمند تر از داشتن است و دانستن در سطح ملی مستلزم اطلاع رسانی گسترده ، صحیح و به موقع است و به قول شاعر گرانقدر
((توانا بود هر که دانا بود  زدانش دل پیر برنا بود ))که در حقیقت دانایی را پیش زمینه توانایی و برنائی دانسته است.
وی بیان نمود: بدیهی است مصرف کنندگان عزیز باید با عنایت به توصیه های سازمان ملی استاندارد با برنامه ریزی درست در مورد اصلاح الگوی مصرف، سطح آگاهی خود و فرزندان شان را نسبت به شناسائی کالاهای با کیفیت افزایش داده و با اطلاع نسبت به خرید مایحتاج خود اقدام نمایند.

محمد رحیم بهرمند مدیر کل استاندارد بوشهر گفت: تشکیل کارگروه فرآورده هاى نفتى از ابتداى سال آینده در استان بوشهر، با اعلام آمادگى اداره کل استاندارد استان بوشهر و موافقت سازمان استاندارد از سال آینده کارگروه فرآورده هاى نفتى جهت تشخیص مواد یارانه اى (سوبسید دار) در فرآورده هاى نفتى صادراتى به استان بوشهر واگذار مى گردد، با تشکیل این کارگروه مسیر صادرات فرآورده هاى نفتى شرکت مستقر در منطقه تسهیل مى گردد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن