بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46639
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 فروردین 97 3:59 ق.ظ

شهردار کنگان:

بستر را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در اماکن شهرداری کنگان فراهم می کنیم

ثلاث- شهردار کنگان گفت: با توجه به نگاه مثبت شهرداری به بخش خصوصی، این مهم در دستور کار ماست که بستر را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در اماکن شهرداری فراهم کنیم.

به گزارش ثلاث، بالاخره پس از سال ها، سفره خانه سنتی پارک خلیج فارس با همت شورا شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان و با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

مدت ها بود که این مکان بصورت متروکه باقی مانده بود و به محلی نا امن تبدیل شده بود که پس از رایزنی های متعدد از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذرای در این محل شد.

نام کنونی این سفره خانه “شب نشین” می‌باشد و شامل بخش های متعددی از جمله شهر بازی سرپوشیده، کافی شاپ و غیره می‌باشد.

بر اساس بررسی های انجام شده زیبایی این مکان در استان بوشهر بی نظیر است. این مکان با مشارکت سرمایه گذاری به نام سعید باقری و حمید موالی به بهره برداری رسیده است.

 

رحیم جمالی شهردار کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: اعتقاد ما این است که بخش خصوصی قسمتی از بازوی اجرایی دولت می باشد.

 

وی افزود: با توجه به نگاه مثبت شهرداری به بخش خصوصی، این مهم در دستور کار ماست که بستر را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در اماکن شهرداری فراهم کنیم.

 

شهردار کنگان در ادامه اظهار داشت: نگاه ما، توسعه همه جانبه شهر و تمرکز زدایی از ساحل و مرکز شهر است. در همین راستا کمپ اسکان مسافران، نمایشگاه بهاره و امکانات دیگر را به پارک خلیج فارس بردیم.

—-

حمید موالی یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی مرتبط با سفره خانه شب نشین در پارک خلیج فارس در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: سرمایه گذاری ما برای این پروژه در سه فاز تعریف شده است که فاز نخست آن در حال حاضر بهره برداری شده است. این فاز شامل سفره خانه ” شب نشین” ، رستوران سنتی، شهر بازی سرپوشیده، و کافی شاپ می باشد.

وی افزود: فاز نخست ما که هم اکنون بهره برداری شده است دارای ۲۴۰۰ متر مربع زیر بنا می باشد و بنا داریم این پروژه را در فازهای دوم و سوم با بستری که شهرداری محترم کنگان ایجا می کند، به حدود ۱۰ هزار متر مربع زیر بنا برسانیم. شروع به کار فاز دوم و سوم احتمالا از مهر ماه امسال خواهد بود.

موالی با اشاره به این موضوع که شهروندان عزیز منتظر راه اندازی فازهای دوم و سوم ما نیز باشند، گفت: فازهای دوم و سوم ما شامل کلبه های چوبی و آبشار است و اینکه غذاهای ما جلوی مشتری و به شکل آن لاین، سرو می شود.

وی در پایان از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان بابت ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری تشکر کرد و از شهروندان تقاضا کرد: شهروندان گرامی می توانند از فضای امن و آرامی که فراهم نموده ایم در کنار خانواده لذت ببرند و تجربه خوب صفا و هیجان را داشته باشند.

موالی گفت: جمعا ( همراه با طلب مالک قبلی سفره خانه )، یک میلیارد تومان برای فاز نخست این پروژه هزینه کرده ایم.

این مکان با مشارکت سرمایه گذاری به نام سعید باقری و حمید موالی به بهره برداری رسیده است.

 

 

 

عکس: یعقوب مامو

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن