بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47084
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 7 اردیبهشت 97 4:09 ب.ظ

رییس شورای اسلامی کنگان در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه :

اشتغال هدفمند نیروهای بومی یکی از مطابات مهم موکلین ما در شهرستان کنگان است

ثلاث- رییس شورای اسلامی کنگان در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه گفت: اشتغال هدفمند نیروهای بومی یکی از مطابات مهم موکلین ما در شهرستان کنگان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کنگان ، نادر احمدی در دیدار رییس ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کنگان به مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اشتغال نیروهای بومی و ممانعت از تعدیل آنها از مطالبات جدی و بحق مردم شهرستان کنگان بویژه جوانان است که بایستی متولیان امر بویژه اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه برای عینیت بخشیدن به آن اقدامی جدی کند.

وی تعامل صنعت با شهرستان بعنوان میزبان صنایع را امری بدیهی و ضروری دانست و عنوان نمود: در راستای تقویت این ارتباط دوسویه و تعامل بیشتر میدان ورودی کنگان به نام صنعت نامگذاری خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر کنگان بیان نمود: تقویت ارتباط و تعامل صنعت با مناطق پیرامونی می تواند به توسعه شهرستان ، افزایش رضایتمندی مردم و حمایت بیشتر مردم از صنعت کمک شایانی کند.

وی به مسئله ورزش اشاره و حمایت از ورزش و توسعه آن در شهرستان کنگان را از دیگر مطالبات بحق و مهم از صنعت ذکر و بر لزوم برنامه ریزی مدون برای حمایت از جامعه ورزش و دسته جات ورزشی تاکید کرد.

احمدی با اشاره به برگزاری جشن شب های نوروزی توسط شهرداری و شورا در ایام نوروز و نیز نکوداشت روز معلم خواستار حمایت مادی و معنوی سازمان از برنامه های دینی ، فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و هنری شد.

شهردار کنگان نیز با تشریح مشکلات شهری گفت: حمایت نفت از توسعه مبلمان شهری یک ضرورت است.

مهندس رحیم جمالی افزود: مردممدام از ما سوال می کنند که مجموعه صنعت چه خدماتی را به شهرداری برای توسعه مبلمان شهری اختصاص می دهند و این مطالبه مقول و حقی است.

وی گفت: در حال حاضر بخش قابل ملاحظه ای از خدمات شهرداری مربوط به پرسنل صنعت است و انتظار جدی اینست صنعت در قبال دریافت خدمات ، شهرداری را در جهت توسعه فضاهای تفریحی و ورزشی ، ارتقای مبلمان شهری ، کمک به زیرساخت ها یاری کند.

وی به مسئله دفن زباله ها اشاره و با بیان اینکه حضور صنعت و توسعه شهر باعث شده تا میزان تولید پسماندها روز به روز بیشتر و شهرداری را با مشکلاتی جدی مواجه و فقط ۳۰ درصد جایگاه دفن زباله در اختیار شهر و مابقی در اختیار صنعت باشد بر ضرورت کمک به حل و رفع این معضل تاکید کرد.

نماینده مردم استان در شورای عالی استانها و عضو شورای اسلامی شهر کنگان نیز گفت: حمایت مجموعه صنعت از شهرستان و کمک به حل مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف می تواند به تقویت و ایجاد تعادل و توازن بین صنعت و میزبانان آن کمک کند.

طاها دشتی مطلق با تبریک روز ملی خلیج فارس و هفته معلم به توانمندی های بالای شهرستان در حوزه استعدادهای درخشان اشاره و تاکید کرد: سازمان منطقه ویژه بعنوان متولی اصلی صنعت در این خطه با چاپ آثار فاخر هنرمندان ، نویسندگان ، شعرا و ادبا به توسعه فرهنگ کمک کند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات فرهنگی و تبیین شرایط جنگ نرم خواستار توجه بیشتر و حمایت مجموعه نفت از توسعه زیرساخت های فرهنگیو اجتماعی شد.

نایب رییس شورای اسلامی کنگان نیز گفت: کمک به توسعه شهری و روستایی انتظار حداقلی مردم از صنعت است.

عیسی کرمی افزود: صنعت مسائل و مشکلات زیادی را بر مردم تحمیل نموده و اکنون این وظیفه صنعت است تا با اقدامات زیربنایی و اساسی بویژه در حوزه اقتصادی و زیرساختی بخشی از مشکلات میزبانان خوب خود را حل کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز گفت: صنعت تا کنون در حوزه های مختلف کمک های شایان و خدمات فراوانی را به منطقه انجام داده است.

مهندس یوسفی افزود: کمک به حوزه های مختلف اجتماعی ، دینی ، فرهنگی ، ورزشی ، درمانی ، زیرساخت ها ، آموزش و پرورش و فرهنگ و هنر از جمله اقدامات مهم صنعت در طول این سالهاست.

وی کمک به توسعه بیمارستان و کمربندی کنگان را از مهمترین اقدامات مجموعه صنعت در شهرستان کنگان ذکر و عنوان نمود: کمک ها و حمایت ها از منطقه و استان در حوزه های مختلف سیاست راهبردی صنعت است که کارهای بزرگی در این جهت صورت گرفته است.

یوسفی در پایان ضمن تاکید بر حمایت و همراهی برای حل مشکلات شهرستان کنگان ، از کمک به چاپ و خرید آثار هنرمندان و نویسندگان شهرستان ، برنامه های فرهنگی و حل مشکل جایگاه دفن زباله و کمک به تحقق خواسته های شهردار و شورای اسلامی شهر تا حد مقدور خبر داد.

در این دیدار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کنگان نیز به بیان مسائل ، مشکلات و مطالبات مردم از صنعت پرداختند./ ابوذر حسین پور کنگان

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن