بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47819
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 31 اردیبهشت 97 1:14 ب.ظ

مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۱۷ تیم در کنگان آغاز شد+ عکس

ثلاث- مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۱۷ تیم محله ای در بندر کنگان آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در خصوص افتتاحیه مسابقات جام رمضان در کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: مسابقات جام رمضان مربوط به محلات بندر کنگان از شب گذشته با حضور مسئولین شهرستان از جمله فرماندار و اعضای شورای اداری و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان به شکل رسمی آغاز شد.

یوسف حسن پور افزود: این مسابقات با حضور ۱۷ تیم از محلات شهر کنگان برگزار می شود که دو تیم از این تعداد، مربوط به روستای تنبک است.

وی ادامه داد: این مسابقات به مدت ۲۰ شب و در قالب جام رمضان و محلات بندر کنگان با همکاری فرماندری شهرستان، دفتر نماینده مردم جنوب استان بوشهر در بندر کنگان، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، تربیت بدنی ناحیه مقاوت بسیج سپاه، فرماندهی انتظامی، اورژانس ۱۱۵ ( شبکه بهداشت و درمان شهرستان) و دفتر امام جمعه شهر کنگان، برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان اظهار داشت: مسئول برگزاری این مسابقات هیات فوتبال، اتحادیه فوتسال شهرستان کنگان می باشد.

حسن پور گفت: با توجه به اینکه این مسابقات در سیراف و بنک نیزآغاز شده است، انشاءالله در پایان ماه مبارک رمضان نیز اختتامیه های آن را برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: به تیم های اول و دوم، آقای گل، تیم اخلاق مسابقات فوق هدایایی تقدیم خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان یادآور شد: هر شب از طرف اسپانسرهای مسابقات به تعدادی از تماشاگران، هدایایی تقدیم می شود.

 

عکس: رضا زیارتی

 

 

 

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن