بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48545
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 تیر 97 1:21 ق.ظ

نیکنام خبر داد:

افزایش گشت مشترک و تشدید بازرسی بر بازار کنگان

ثلاث- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان گفت: به منظور تامین رفاه مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها ، بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان کنگان تشدید شد.

مهندس امین نیکنام در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: افزایش گشت مشترک و تشدید بازرسی ها بر بازار کنگان آغاز شده است.

وی با بیان مطلب فوق افزود : طرح تشدید نظارت بر بازار کنگان از اول تیرماه ۹۷ آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کنگان با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار، جلوگیری از تخلفات احتمالی صنفی است، تصریح کرد: این نظارت به شکل مشترک توسط اداره صنعت، معدن و تجارت با شبکه بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شهرستان انجام می شود.

نیکنام اظهار داشت این طرح علاوه بر جلوگیری از تخلقات احتمالی ، تنظیم بازار را نیز مد نظر دارد. سو استفاده از موقعیت کنونی بازار نیز در صورت اثبات، تخلف محسوب می شود و ناظران این طرح متخلفین را به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.

وی یادآور شد: این طرح در دو نبت صبح و بعد از ظهر  در کنگان اجرا می شود.

نیکنام با اشاره به رسیدگی به شکایات مردمی در اسرع وقت اظهار داشت : هم اکنون تلفن ۱۲۴ به شکل ۲۴ ساعت، آمادگی دریافت شکایات مردمی را دارد .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کنگان گفت: از بازاریان کنگان تقاضا دارم همانگونه که تا کنون به حفظ آرامش بازار کمک کرده اند، این روند را ادامه دهند.

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. شهروند says:

    به شرطی که بازرس ها خریداری نشده باشن

  2. حسن says:

    مبنای قیمت بازرس ها از کجاست با کدام معیار و متر افزایش قیمت را محاسبه و کنترل میکنند در بازار کنگان هر کس یک قیمت برای خودش دارد هفته گذشته یک کفش فوتسال را از از کفش فروشی کنار سیتی سنترگرفتم ۸۳ هزار تومان همین کفش در فروشگاه ورزشی در فاصله سیصد متری آن مغازه با قیمت ۱۴۰ هزارتومان بفروش میرسید پس نقش بازرسان چیست و معیارشان کجاست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن