بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62306
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 12 آبان 99 8:07 ب.ظ

۱۳۰میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در کنگان تشکیل شد

ثلاث-رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان گفت: در نیمه نخست امسال در قالب ۳۵ مورد گشت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، نیروی انتظامی ، تعزیرات حکومتی، استاندارد، تعاون روستایی و فرمانداری ۳۶ پرونده تخلف به ارزش قریب ۱۳۰ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


امین نیکنام گفت: نظارت بر بازار و گشت های بازرسی در حال حاضر بصورت روزانه انجام می شود برهمین اساس مردم در بحث نظارت بر بازار با بازرسان همکاری کنند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی ، با سامانه ستاد خبری و گویای ۱۲۴ ویا شماره تماس ۰۷۷۳۷۲۲۴۰۰۰ تماس بگیرند.

رئیس اداره صمت شهرستان کنگان  گفت: در طی ۶ ماهه نخست امسال قریب ۲ هزار مورد بازرسی از صنوف متعدد تولیدی، توزیعی و خدماتی در شهرستان کنگان توسط بازرسان این اداره انجام شد.

نیکنام افزود: در پی بازرسی های صورت گرفته ، بیش از ۱۲۳ مورد پرونده تخلف به ارزش افزون بر ۹۱۵ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی یادآورشد: در طرح بازرسی ویژه نانوایان نیز بیش از ۴۰۰ بازرسی در این ۶ ماه در قالب طرح ضیافت (ماه مبارک رمضان) ، ماه های محرم و بازرسی های روزانه در دو شیفت توسط بازرسان این اداره انجام شد که حاصل این بازرسی ها تشکیل بیش از ۲۵ پرونده تخلف اعم از کم فروشی و عدم درج نرخنامه و عدم رعایت موازین بهداشتی به ارزش افزون بر ۷۰ میلیون ریال بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن