بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48799
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 تیر 97 8:56 ب.ظ

شهردار کنگان:

عملکرد اتش نشانان ما در حادثه اتش سوزی اسکله کنگان باعث افتخار است

ثلاث- شهردار کنگان گفت: عملکرد اتش نشانان ما در حادثه اتش سوزی اسکله کنگان باعث افتخار است .

به گزارش ثلاث، مهندس رحیم جمالی در گفتگو با خبرنگار ما با اظهار تاسف از حادثه آتش سوزی اسکله کنگان به عملکرد مثال زدنی نیروهای جان برکف آتش نشانی شهرداری کنگان و حضور به موقع آنان در حادثه اظهار داشت: حضور به موقع ، سریع و تلاش وافر و ایثار آتش نشانان شهرداری کنگان در کنار مردم و دیگر نیروها مانع گسترش آتش سوزی و موجب حفظ جان و مال مردم شد.
وی بیان کرد: حضور نیروهای خدوم آتش نشانی شهرداری کنگان در محل حادثه در شرایطی صورت گرفت که اصولا اطفای حریق شناورها در حیطه وظایف آتش نشانان شهری نیست.
شهردار کنگان با تشکر دگرباره از مجاهدت نیروهای وظیفه شناس و بی ادعای آتش نشانی اظهار نمود: البته ما وظیفه انسانی خود می دانیم که در جاهایی که حتی در شرح وظایف ما نیست تا حد امکان همراهی و از جان و مال مردمانمان حمایت کنیم.
مهندس جمالی به نقش آتشخوار در جدا کردن شناورهایی که دچار حریق شده بودند اشاره و خاطر نشان ساخت: به رغم ستودنی بودن عملکرد اداره بندر اما اسکله کنگان همچنان به امکانات بیشتری برای کاهش حوادث احتمالی نیازمند است.
جمالی در پایان از نقش موثر و مدیریت فرماندار کنگان در حادثه امروز و تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم ، نیروهای نظامی و انتظامی و دریابانی ، اورژانس و هلال احمر ، جامعه خبرنگاران و سایر دستگاههای دخیل از شهرستان کنگان و دیر و برخی شرکت های منطقه در مهار حادثه تشکر کرد.

ابوذر حسین پور کنگان

نظرات

  1. ربیعی says:

    ضمن تشکر از تمامی کسانی که در خاموش کردن این اتش سوزی زحمت کشیدند و جلوی فاجعه بزرگتر را گرفتند.
    البته نباید نقش موثر آتشخوار در خاموش کردن آتش را فراموش کرد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن