بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49462
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 20 مرداد 97 1:02 ب.ظ

اتاق جراحی مغز و اعصاب بیمارستان کنگان در استانه بهره برداری قرار گرفت

جراح مغز و اعصاب برای نخستین بار در بیمارستان کنگان جذب شد

ثلاث-

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث ثلاث اظهار داشت: ۲ پزشک جراح مغز و اعصاب از امروز به درمان بیماران در این بیمارستان خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: در آبان ماه سال ۹۵ وزیر محترم بهداشت در بیمارستان کنگان، بنا به درخواستی که به ایشان مبنی بر جذب جراح مغز در بیمارستان کنگان دادیم،  قول مساعد برای محقق کردن این خواسته بحق را برای مردم این دیار دادند. در این خصوص شاهدیم که سرانجام این مهم محقق شده و ییمارستان کنگان هم اکنون دارای جراح مغز و اعصاب است.

دکتر حیدری عنوان کرد: در این خصوص رئیس سابق و کنونی دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده مردم جنوب استان و فرمانداران محترم شهرستان سهم به سزایی در پیگیری و محقق نمودن این رویداد بی نظیر برای جنوب استان( در بیمارستان کنگان) ایفا نمودند که جا دارد از همه این بزرگواران تشکر و قدردانی کنم. قطعا تاریخ و حافظه مردم قدردان جنوب استان همواره برای این خدمت ارزنده از این افراد به نیکی یاد خواهد کرد.

دکتر حسن حیدری افزود: با بهربرداری از اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان کنگان( در هفته دولت)، اعزام بیماران ناشی از صدمات مغزی به حداقل خواهد رسید و این یک خبر خوب برای مردم شایسته و قدرشناس جنوب استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری رسمی از ان ۱۰ تخت آی سی یو در هفته دولت، شمار تخت‌های بخش آی سی یو بیمارستان کنگان از ۶ تخت به ۱۶ تخت افزایش‌ خواهد یافت.

دکتر حیدری ادامه داد: علاوه بر این ۲۰ تخت بستری ویژه نیز در بخش‌های سی‌سی‌یو و ان آی سی یو به ظرفیت موجود در این بیمارستان افزوده شد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: در چهار ماه نخست امسال ۲۰۰ هزار نفر از خدمات درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استفاده کردند.

شهرستان کنگان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و بخشی از طرح‌های توسعه میدان گازی پارس جنوبی، پتروشیمی‌ها و صنایع وابسته به آن در محدوده این شهرستان احداث‌شده که جمعیت بسیار زیادی را به همین دلیل به منطقه روانه کرده است./ ابوذر حسین پور

 

 

 گفتنی است اتاق جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان روز چهارشنبه در آیینی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت مورد آخرین بازدید پیش از افتتاح در هفته دولت قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. عظیم says:

    باتشکر اما زبان خیرامام جمعه کنگان نیز ستودنی است

  2. بومی says:

    خبر خوبی است…انشااله مشکل عدم ماندگاری. پزشکان متخصص در بیمارستان کنگان هم با اعطای حقوق ..مزایا و امکانات رفاهی بیشتر به پزشکان ،حل شود…مشکل عدم تمایل متخصصآن به فعالیت بلند مدت در شهر. ..مشکلی قدیمی و از اهم مشکلات بیمارستان می باشد.

  3. حمید says:

    امیدواریم همیشه شاهد بهتر شدن این بیمارستان باشیم.
    مردم این دیار لایق بهترین جراحان و متخصص ها هستند.

  4. علی says:

    ببخشید در حال حاضر دکتر مغز واعصاب بیمارستان امام خمینی کنگان کیه؟هر چی سرچ کردم نتیجه ایی مبنی بر شناخت ایشون دریافت نکردم .لطفا هر کسی اطلاع داره اطلاع بده.ممنونم تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن