بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49633
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 31 مرداد 97 2:36 ب.ظ

طی هفته دولت در شهرستان کنگان انجام می شود؛

۳۳ پروژه به ارزش ۸۳ میلیارد تومان در شهرستان کنگان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: در هفته دولت ۳۳ پروژه به ارزش ۸۳ میلیارد تومان در شهرستان کنگان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

 

مهندس فتح الله نوروزی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با نکوداشت هفته دولت و تقارن آن با عید الله الاکبر افزود: در هفته دولت ۳۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۳۰ میلیارد ریال در شهرستان کنگان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: ۲۵ پروژه افتتاح و ۸ پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

رییس شورای اداری شهرستان کنگان با تبریک عمل موفقیت آمیز جراحی مغز در بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: کلینیک تخصصی و درمانی کنگان نیز پس از تعیین پیمانکار آغز عملیات اجرایی خواهد شد.

نوروزی در بخش دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، صداقت ، مسئولیت پذیری ، ساده زیستی ، مردمی بودن و اخلاص در گفتار و کردار را از مهمترین ویژگی های این دو دولت مرد شهید ذکر و خواستار تاسی مسئولان به سیره این دو شهید بزرگ شد.

وی با تبیین سخنان رهبری معظم انقلاب عنوان داشت: هفته دولت فرصتی برای آشنایی و تبیین خدمات نظام و اثبات دروغ بودن حرف های دشمنان مبنی بر ناکارآمدی نظام است و این هفته به تعبیر معظم له هفته حاکمیت نظام است.

فرماندار کنگان هفته دولت را هفته هفته پیوند مردم با دولت و همدلی و همزبانی دانست و بر ضرورت ارائه خدمات انجام گرفته به مردم و حضور مسئولان در جمع مردم برای تبیین کارها تاکید کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام بر ضرورت تلاش برای ارائه خدمات نظام کارآمد دینی در چند دهه گذشته و خنثی نمودن نقشه دشمن تاکید کرد.

فرماندار کنگان عنوان کرد: مدیران اداری بیلان کاری شان را از طریق فضای مجازی در اختیار مردم بگذارند.

نوروزی گفت: روز جمعه ساعت ۱۱ صبح، میز خدمت جهت حضور مسئولان در میان مردم و پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان در محل مصلا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: چهار ویژگی برجسته شهیدان رجایی و با هنر که باید سرلوحه ما دولت مردان قرار گیرد که شامل: ۱٫ صداقت ۲٫ مسئولیت پذیری ۳٫ ساده زیستی ۴٫ مردمی بودن، می باشد.

 

 

امام جمعه کنگان نیز گفت: برگزاری باشکوه عید غدیر تعظیم شعائر الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: انتقال پیام غدیر و معرفی چهره امیرالمومنین بعنوان وصی بلافصل رسول الله از سوی خدا تکلیف همه مسلمانان است.

وی با تبریک هفته دولت اظهار نمود: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام است‌.

امام جمعه تاکید کرد: نباید به بهانه مراسم هفته دولت ادارات نیمه تعطیل و مردم در ادارات سردرگم باشند.

محمودی افزود: مدیران و کارمندان اجیر دولت اند و وظیفه آنان خدمت رسانی به مردم است و نباید حق و حقوق آنان تضییع شود.

امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: اساس مسئولیت در نظام دینی خدمتگزاری به مردم است.

شیخ محمد جمالی افزود: هرگونه کارشکنی در انجام مسئولیت و کوتاهی در این راستا خلاف دین و قانون است.

امام جمعه سیراف نیز گفت: حیات سیاسی و معنوی جامعه در گرو غدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق عاشوری با تاکید بر ضرورت پر رنگ برگزار شدن جشن های دهه ولایت افزود: پیامبر اعظم (ص) اولین مبلغ غدیر بود و انتقال پیام غدیر تکلیف همه امت اسلام است.

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این نشست گفت: با همکاری فرمانداری شهرستان کنگان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شاهد راه اندازی اتاق عمل جراحی مغز در بیمارستان کنگان هستیم.

وی افزود: برای این منظور دو جراح مغز و ستون فقرات که از پزشکان مجرب و علمی کشور می باشند را جذب کرده ایم. در همین راستا نخستین عمل جراحی مغز در بیمارستان امام خمینی کنگان هفته گذشته انجام شد که خد را شکر با موفقیت همراه بود.

 

دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت نیز گفت:  مابرای بزرگداشت هفته دولت  ابتدا کمیته هایی را مشخص کردیم .حاصل تلاش کمیته ها وهمکاری همه  دستگاهها، برنامه های فرهنگی ورزشی مذهبی واجتماعی خوبی بوده است که ما آن را دردفترچه روزشمار برنامه های هفته دولت شهرستان گنجانده ایم . به دلیل تقارن هفته دولت وعیدغدیر ودهه ولایت،ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان کنگان اهم برنامه های دهه ولایت وغدیر را در دردفترچه روزشماربرنامه های هفته دولت شهرستان نیز گنجانده است  و در نشست های مشترک به منظور برنامه ریزی مطلوب،شرکت داشته است .

ابراهیم ثابت ادامه داد:  پروژه های خوبی درشهرستان کنگان در هفته دولت، باحضورمسئولین استانی یاکشوری ،افتتاح یاعملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که مابرای اولین بار ریز پروژه ها را در دفترچه روزشمار آورده ایم تا چنانچه برخی مردم عزیز شهرستان، نتوانند درآن روز،شاهد افتتاح یاآغاز عملیات اجرایی برخی پروژه ها باشند بتوانند پس ازآن ، ازاین پروژه‌ها که درراستای خدمت به آنها تدارک دیده شده است آگاه گردند.

حسین دشتی مسئول بنیاد بزگداشت غدیر در شهرستان کنگان نیز در این نشست مهم ترین برنامه های این نهاد را در خصوص بیان داشت. // ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

  1. م. ربیعی says:

    نمی دانم چرا شلوغ ترین خیابان ها واسه کلینیک های کنگان انتخاب می کنند

    در انتخاب مکان کلینیک اولین چیزی که باید مد نظر شان قرار دهند ایاب و ذهاب بیماران، محل پارک خودرو همراهان و خلوتی مسیر است

    فکر نکنم ابوذر جای مناسبی باشد، باید کاری کرد که تردد و شلوغی خیابان وحدت و ابوذر کمتر شود و از تمرکز بازار و دیگر اداره ها و مراکز درمانی در وسط شهر کاست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن