بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52678
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 بهمن 97 2:59 ب.ظ

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت؛

محکومیت جنایت تروریستی جاده خاش به زاهدان

ثلاث – عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت حادثه انتحاری و دلخراش اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش به زاهدان را محکوم کرد.

به گزارش ثلاث، شیخ خلیل افرا گفت: حادثه انتحاری و دل‌خراش اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد را به همه ملت شریف ایران و به‌ویژه مقام معظم رهبری و خانواده‌های محترم شهدا عرض تسلیت عرض می کنم و از خدای متعال می‌خواهم که آن‌ها را با شهدای اسلام و شهدای هشت سال دفاع مقدس محشور  گرداند.

وی افزود: کسانی دیروز به شهادت رسیدند که خدمتگزار  نظام و مدافع  شرف و پاسدار عزت ایران اسلامی بودند.  دشمنان خروش ملت در یوم‌الله  ۲۲ بهمن را برنتافتند، و این جنایت را درپی انتقام از حضور مقتدرانه و دشمن‌شکنانه ملت در راهپیمایی و با هدایت مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و عوامل فریب‌خورده آن‌ها طراحی کردند.
افرا گفت: در ایران اسلامی شیعه و اهل سنت دست در دست هم،  پاسدار کیان و عزت، امنیت و قدرت این مرزوبوم هستند. آن‌ها گمان می‌کنند که با شهادت تعدادی از غیورمردان می‌توانند به امنیت کشور ضربه و آسیب وارد کنند، اما غافل از آن‌اند که  قطرات خون این عزیزان که به‌ناحق ریخته شده در اراده ملت در مبارزه با استکبار خللی ایجاد نخواهد کرد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن