بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53025
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 اسفند 97 0:35 ق.ظ

هفته نامه ثلاث جنوب، اسکله اندیشه های ناب، میعادگاه جاشوان علم وادب

ثلاث- هفته نامه ثلاث جنوب در آغازین روزهای تنفس رسانه ای خویش، با بهره گیری از اندیشمندان و صاحبان نظر و ادیبان در سراسر استان، می تواند نقطه عطف دیگری در مقوله رویش جوانه های توسعه همه جانبه شهرستان و استان گردد.

 

 

نیک آیینیست  خجسته ، خوش آیینیست ناب،  نام و تبارش بزرگ ،  اصالتش به کهن زادروز بندری دیرینه پای؛ کنگان این دیار جنوبی غنوده بر سایه سار خلیج سرفراز  فارس،  آرام آرام برساحل اندیشه های، اندیشمندان سرزمینش، نامی  دیگر بر خود می نگارد از تبار علم وادب.  بنایی عظیم، میعادگاهی سترگ. رسانه مکتوب هر دیار، نشانه اوج شکوفایی فرهنگ غنی آن دیار بوده و می باشد، هویت ان دیار می باشد، سند پویایی و مانایی آن دیار می باشد، رسانه مکتوب با نامهایی همچون روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه و… حکایت از بروز و ظهور تفکراتی می دارد که در این و انفسای شرارت و سرکشی عصیان زدگان جهانی، امپراطوران بی اصل و نسب، می تواند نقش عمده ای در ایجاد بستر مناسب میلاد اندیشه های ناب امید و نشاط علم و آگاهی در جهان هستی ایفا نماید.

با این روایت کوتاه و مختصر به اندک روایتی دیگر در باب میعادگاه اندیشه های جنوب، رسانه مکتوب ثلاث جنوب خواهیم پرداخت.

هفته نامه ثلاث جنوب در آغازین روزهای تنفس رسانه ای خویش، با بهره گیری از اندیشمندان و صاحبان نظر و ادیبان در سراسر استان، می تواند نقطه عطف دیگری در مقوله رویش جوانه های توسعه همه جانبه شهرستان و استان گردد.

ثلاث جنوب با تلنگری به نگرش تفکرات به خواب رفته و یا مستاصل می تواند موجب به جریان افتادن خون شفابخش زندگی در رگهای متولیان امر و متخصصان فن، آحاد علاقمند به مقوله توسعه همه جانبه منطقه و استان گردد.

ثلاث جنوب می تواند با دوری گزینی از وابستگی های جناحی و سازمانی و مجیز گویی و پایگاه شدن های شخصی و گروهی، موجب وحدت، همبستگی و مشارکت عمومی در جامعه گردد.

یادمان نرود اینجا اسکله ادیبان اندیشمند و تفکرات ناب است، ناخدایان و صیادان اهل قلم و ادب بر این مکان جمعند، اینان می باشند که به هنگام طوفانهای سهمگین دریای زندگی ،هم سنگار هم بوده و نجات دهنده جامعه بحران زده و طوفان خورده باشند.

ثلاث جنوب فرزند برومند، هویت، شناسنامه و تبار کنگان خواهد بود، اگر بدرستی گام بردارد، همنشین عالمان و راویان خوش اندیش و نسلهای متفکر و جوان جویای نام معتقد و مومن گردد

ضمن تبریک به حضور دست اندرکاران ای مجموعه، استمرار کار، پویایی، مانایی و توفقیات روزافزونتان را از خداوند منان خواستارم.

حسن مختارزاده

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    خدا قوت. این تصویر و خبر، یاداور خودباوری فوتبال کنگان است که نتیجه ان رویش استعدادهایی مانند علی دشتی و امید ربیعی است. امیدوارم یک بار دیگر این شهرستان استعداد پرور ، بتواند در سطح بالا تیمداری کند. خدا قوت به آقای نصوری، خانواده بهرامی، خلیل غلامی، خلیل اسیری، اکبر طهماسبی و تمام افرادی که پشت این تیم هستند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن