بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53800
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 15 فروردین 98 1:59 ب.ظ

علی دشتی در گفتگو با ثلاث:

استقلال، برای جبران شکست در دربی، به مصاف سایپا آمد/ با تلاش زیاد، پاسخ اعتماد دایی را می دهم

ثلاث- علی دشتی بازیکن کنگانی تیم سایپا گفت: سعی کرده ام با تلاشی که می کنم، پاسخ اعتماد کادر فنی و در راس آن آقای علی دایی را بدهم.

علی دشتی بازیکن موفق تیم فوتبال سایپا در در دیدار روز گذشته این تیم ، ۹۰ دقیقه مقابل استقلال تهران بازی کرد. این بازیکن که در نیم فصل دوم به دفاع راست منتقل شده است، به خبرنگار ثلاث گفت:  بازی بسیار سختی را مقابل حریف خود داشتیم. استقلال ، هفته قبل بازی را مقابل رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس واگذار کرده بود و به همین خاطر فقط با اندیشه پیروز شدن مقابل سایپا به میدان آمد. از طرفی، سایپا نیز با هدف کسب ۳ امتیاز به پا به میدان گذاشته بود.

وی افزود: نتایج ما در هفته های اخیر راضی کننده بوده است. ما در شش بازی اخیر، هیچ گلی را دریافت نکرده ایم.

بازیکن تیم سایپا عنوان کرد: تیم ما از بازیکنان بسیار جوان بهره می برد و لذا با گذشت زمان، قطعا شرایط تیمی ما بهتر از این نیز خواهد شد.

دشتی گفت: در بازی روز گذشته هر دو تیم موقعیت گل زنی داشتند که نهایتا بازی با تساوی بدون پایان یافت و امتیازات به شکل مساوی تقسیم شد.

وی در خصوص پست جدید خود در دفاع راست نیز اظهار داشت: از ابتدای نیم فصل دوم با صلاح دید سرمربی، از فاز حمله به دفاع راست منتقل شده ام. برای من فرقی نمی کند که در چه پستی بازی کنم؛ هرجایی که سرمربی برای منافع تیم صلاح ببیند، بنده اماده بازی در آن پست هستم و قطعا تمام توانم را برای تیمم می گذارم.

بازیکن تیم سایپا در خصوص اینکه مردم ، عادت به دیدن بازی های علی دشتی در فاز حمله دارند، اظهار داشت: برای یک بازیکن حرفه ای، مهم ترین اصل، منافع تیم و بازی گروهی زیر نظر سرمربی است و بنده نیز تابع نظرات جناب آقای دایی، سرمربی فهیم تیم سایپا هستم. بله درسته، منکر این موضوع نمی شوم که علاقه شخصی خودم، بازی در فاز حمله است، ولی خب، هر زمان صلاح باشد با دستور کادر فنی، در پست حمله نیز بازی خواهم کرد.

دشتی در خصوص اعتمادی که دایی به بازی وی دارد، گفت: بنده در هر تیمی که بودم، سعی کردم تمام توانم را برای تیمم بذارم و تابع دستورات سرمربی باشم. در تیم پارس جنوبی جم نیز با تمام توانم بازی کردم و خدا را شکر موفقیت های زیادی را نیز در آنجا کسب کردیم. اول فصل چند پیشنهاد خوب داشتم، یکی از گزینه ها، تیم سایپا بود که بنده بخاطر اعتبار این باشگاه و همچنین حضور سرمربی با دانشی مانند علی دایی، به این باشگاه پیوستم. سعی کرده ام با تلاشی که می کنم، پاسخ اعتماد کادر فنی و در راس آن آقای علی دایی را بدهم.

 

علی دشتی، بازیکنی از شهرستان کنگان است که در این فصل، زیر نظر علی دایی در تیم فوتبال سایپا بازی می کند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن