بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53956
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 فروردین 98 5:16 ب.ظ

جشن اعیاد شعبانیه با حضور مقامات شهرستانی در بیمارستان کنگان برگزار شد

ثلاث- جشن اعیاد شعبانیه با حضور مقامات شهرستانی در بیمارستان کنگان برگزار شد.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، روز گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت روز جانباز و روز پاسدار، مراسمی در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه کنگان، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس دادگستری شهرستان، دادستان شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگان، فرمانده  پایگاه مقاومت اداری قمر بنی هاشم ، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، مدیر داخلی، مسئول حراست، مسئول امور عمومی، مترون، مسئول واحد فرهنگی، روحانیون مستقر در بیمارستان و تنی چند از کارکنان و مسئولین بخش های این مرکز درمانی برگزار شد، از جانبازان بیمارستان کنگان تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از برنامه نیز ابوذر حسین پور، ذاکر و مداح اهل بیت، به مدیحه سرایی به مناسبت اعیاد شعبانیه پرداخت.

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان و حجت الاسلام محمود محمودی، امام جمعه کنگان نیز در این مراسم ارزشمند به ایراد سخنرانی پرداختند.

به همت مجموعه بیمارستان کنگان و در راس آن رئیس این مرکز درمانی، با توجه به اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز پاسدار در این مراسم از سرهنگ اسماعیل تاجیک،  فرمانده ناحیه مقاومت  محمد رسول الله کنگان و همچنین سرهنگ رضا داهی،  فرمانده  پایگاه مقاومت اداری قمر بنی هاشم با اهدا تقدیر نامه، تجلیل به عمل آمد.

این اقدام به نوعی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبال دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیز محسوب می شود .

در این مراسم همچنین دو تن از پاسداران ( واحد آموزش سپاه شهرستان کنگان) بخاطر آموزش دادن به نیروی های حراست بیمارستان کنگان در زمینه دفاع شخصی تقدیر شدند.

در ابتدای این مراسم، نماز جماعت به امامت حجت الاسلام محمود محمودی، امام جمعه کنگان برگزار شد.

 

 اسامی جانبازان تجلیل شده بیمارستان کنگان:

۱٫ دکتر حسن حیدری ۲٫ رمضان نوابی ۳٫ غلامرضا کشاورز ۴٫  اسماعیل ملکی ۵٫ احمد حسن پور ۶٫ حبیب جاتوت ۷٫ مصطفی عباسی

 

مجموعه خبری ثلاث نیز به نوبه خود از تمام نیروهای سپاهی، نظامی، انتظامی و امنیتی کشور، استان و شهرستان کنگان که در برقراری نظم و امنیت، شبانه روز در حال تلاش هستند تا آسایش و آرامش را به مردم هدیه دهند، تقدیر و تشکر می کند و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارد.

   

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن