بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54483
تعداد نظرات:۹ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 اردیبهشت 98 7:04 ق.ظ

مدرسه فوتبال ابوذر کنگان، کارخانه بازیکن سازی استان بوشهر

محمد صداقت، مدیر مدرسه فوتبال ابوذر کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: مدرسه فوتبال ابوذر کنگان یکی از مدارس درجه‌یک استان ازلحاظ کیفیت و کمیت است.

محمد صداقت، مدیر مدرسه فوتبال ابوذر کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: مدرسه فوتبال ابوذر کنگان یکی از مدارس درجه‌یک استان ازلحاظ کیفیت و کمیت است. هدف از تشکیل این مدرسه، کشف استعدادهای شهرستان و منطقه و پرورش آن‌ها برای تیم‌های پایه باشگاه و همچنین ایجاد محیطی سالم و بانشاط جهت فوتبال آموزان است. مدرسه فوتبال ابوذر کنگان که با حدود سالیانه ۶۰۰ فوتبال آموز و به‌صورت ثابت ۳۵۰ بازیکن، زیر نظر مربیان باتجربه و بنام شهرستان، آقایان غلامرضا احمدی، مسلم طهماسبی، مهدی ولی پور، سعید عسکری زاده، مسعود گله‌داری و احمد ابراهیم پور و خانم‌ها صغری دولتی زاده در دو بخش آقایان و خانم‌ها مشغول به آموزش هستند. با توجه به برگزاری فستیوال‌های مختلف و شرکت در مسابقات دوستانه و رسمی، شاهد رشد و پیشرفت فنی خوبی در بین بازیکنان هستیم و بازیکنان متعددی از این باشگاه به تیم‌های مختلف در کشور و استان راه پیدا کرده‌اند. آقایان علی اوس، امید ربیعه، علی سعیدیان در تیم شاهین بوشهر، علی عباسی عظیم در پیکان تهران، احمدرضا صداقت در پرشین ایرانمهر تهران، مهدی هدایتی، حسن فراوش و محمد کیهان پور در پارس دشتستان، علی ابراهیمی و الیاس بدرانی در استقلال بوشهر، علی ایدانی و یوسف چوری در کارگر بنه گز و علی راستیان و ابراهیم پرهیزگار در پارس جنوبی جم در مسابقات کشوری حضور دارند و چندین و چند بازیکن دیگر در تیم‌های مختلف استان فعالیت دارند.
دو بازیکن مدرسه فوتبال دختران به نام‌های مریم صداقت و فاطمه ظرافت و دو بازیکن پسران به نام‌های محمدمهدی رنجبر و امیرحسین رحیمی در تیم منتخب استان جهت حضور در فستیوال مدارس فوتبال زیر دوازده سال کشور در استان البرز حضور داشتند.
باشگاه ابوذر در رده‌های سنی پایه شامل: نونهالان، نوجوانان و زیر ۱۵ سال استان و فوتسال نونهالان کشور حضور دارند. تیم نوجوانان بانوان قهرمان فوتسال بانوان استان و به مسابقات بانوان کشور راه پیدا نمودند. با توجه به تشکیل تیم‌های رده سنی زیر ۱۳، ۱۲، ۱۱، ۱۰، ۹ و ۸ سال به تفکیک، سعی نموده‌ایم کار را به شکل اصولی و منطقی انجام دهیم و به همین خاطر آینده‌ای روشن را برای فوتبال باشگاه و شهرستان پیش‌بینی می‌کنم. مدرسه فوتبال ابوذر علاوه بر آموزش فنی فوتبال آموزان با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و تجلیل از پیشکسوتان و خانواده‌های محترم فوتبال آموزان جهت رشد مسائل اخلاقی فرزندان تلاش وافری از خود نشان می‌دهد.

 

نظرات

  1. فرهادقاسمی says:

    میخواستم در مدرسه فوتبال شما ثبتنام کنم

    • امیرحسین says:

      اینستاگرام داری برو بزن ابوذر کنگان

      برو دایرکت بگو مدارک مورد نیاز برای مدرسه فوتبال ابوذر کنگان
      برات شماره مدیر مدرسه فوتبال میدن که از طرف واتساپ برای شما میگه

  2. منم دروازبانیم خوبه میخواستم ثبت نام کنم که کرونا نذاشت

  3. فرزاد محمودی says:

    سلام چطوری عضو تیمتون بشم دوست دارم عضو تیم شما بشم

  4. فرزاد محمودی says:

    سلام من خیلی بازیم خوبه مهاجم دوستام بهم میگن فیوز تکنیک میخواستم عضو تیمتون شم

  5. کوثر says:

    من مهاجم خیلی خوبی هستم پاس گل هم خیلی میدم

  6. شایان بختیاری دانا says:

    بهترین مدرسه فوتبال فقط ابوذر کنگان
    خسته نباشی به کل عوامل باشگاه و آقای صداقت من دروازبان این تیمم .

  7. سید says:

    سلام من توی این باشگاه عضو هستم با قراردادی ۳ ساله دارم توی ابوذر کنگان توپ میزنم دستم مهاجم راست هستش ولی بعنوان یار تعویضی ازم استفاده میکنن

    اگر میخواهید ثبت نام کنید باید با اقای صداقت هماهنگ کنید آکادامی خوبی داریم مربیانی که دریبل برزیلی به شما یاد میدهند

    و اگه میخواهید توی مسابقات شرکت کنی باید مثل نیمار بازی کنی تا انتخابت کنم و باهات قرار داد ببندن

    ما حالا داریم ماده بازی های استانی میشیم

    امیدواریم جان را ببریم

    و خدانگهدار

  8. امیر says:

    با سلام
    بنده دوتا پسرم تیم منتخب هستند و زیر نظر آقای ولی پور هستن و از ایشان و باشگاه ابوذر متشکرم. با تشکر ماهان و طاها عبدی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن