بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54512
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 17 اردیبهشت 98 2:34 ب.ظ

ماماهای شهرستان کنگان تجلیل شدند

جشن روز ماما با حضور رئیس ومعاون بهداشتی شبکه و ماماهای مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان کنگان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان کنگان برگزار شد.

جشن روز ماما با حضور رئیس ومعاون بهداشتی شبکه و ماماهای مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان کنگان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان کنگان برگزار شد.

دراین آیین رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان ضمن تبریک روز ماما به بیان اهمیت و نقش مادر در جامعه پرداخت و عنوان داشت: روز جهانی ماما روز مبارکی است امیدوارم در کنار هم بتوانیم در جهت سلامت مادران قدم برداریم و یادمان باشد وقتی می‌گوییم سلامت مادران در مورد رکن اصلی خانواده سخن می‌گوییم چون اگر مادر نباشد و یا سالم نباشد آن خانواده متزلزل بوده و انسجام لازم در آن وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان اظهار داشت : حفظ، تامین و ارتقای سلامت مادران و نوزادان این مرزو بوم بی تردید مرهون تلاشهای بی شائبه و نشأت  گرفته از حس مادرانه جامعه مامایی است که خالصانه در راستای ارتقای بهداشت باروری و سلامت مادر و نوزاد می کوشند تا شاهد تربیت و پرورش آینده سازانی سالم و پیشگام در جامعه باشیم.

مهندس خلیل جوکار با بیان اینکه یکی از حوزه‌هایی که در مسیر سلامت مادران وجود دارد؛ مراقبت‌ها و عملکرد ماماها در بلوک‌های زایمان است افزود:  امیدوارم با تعامل و همکاری، این مسئولیت سنگین و کار پر استرسی که بر عهده‌تان گذاشته شده است را با موفقیت به سرانجام برسانید.

معاون بهداشتی شبکه ضمن تجلیل از همکاران ماما گفت: کاهش میزان مرگ و میر مادران باردار در سطح کشور نسبت به چند دهه قبل نشان از همت و تلاش غیر قابل وصف ماما ها میباشد و آنها را به عنوان حافظ جان و سلامت  مادران, نوزادان و آینده سازان این مرز و بوم یاد کرد.

فاطمه آهوخوش  خاطر نشان کرد: خوشبختانه وضعیت ارائه خدمت به مادران باردار و نوزادان در سطح شهرستان در وضع مطلوبی میباشد که این امر ناشی از تلاش های ستودنی و از خود گذشتگی های همکاران ماما در سطح شهرستان میباشد.

برنامه های این مراسم شامل پخش کلیپ تهیه شده توسط واحد مربوطه ،اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز و تقدیر نامه از زحمات این قشر فعال در عرصه سلامت تجلیل شد.

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن