بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47052
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 6 اردیبهشت 97 12:20 ب.ظ

فرماندار کنگان:

توسعه سلامت و امنیت غذایی از اولویت‌های شهرستان کنگان است

فرماندار شهرستان کنگان گفت: توسعه سلامت و امنیت غذایی از اولویت‌های شهرستان کنگان است.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، فتح‌الله نوروزی در اولین کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کنگان اظهار داشت: سلامت و امنیت غذایی در صدر اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و باید همه باهم در حوزه سلامت گام برداریم.
فرماندار شهرستان کنگان ضمن تبریک هفته سلامت، بیان کرد: سلامت تنها در بعد مسایل بهداشتی نیست بلکه جزو یکی مسایل مطرح در جامعه و زندگی انسان است.
نوروزی ضمن قدردانی از خدمات شبکه بهداشت و درمان کنگان طی تعطیلات نوروزی گفت: گرچه مشکلاتی در این حوزه در شهرستان وجود دارد اما نباید منکر خدمات قابل‌توجه این مجموعه شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان بیان داشت: سلامت از همه جهات و حتی به لحاظ امنیت موضوعی مهم و اساسی است، ازاین‌رو باید با جدیت اقدامات درخوری صورت گیرد، چراکه نمی‌توان در خصوص سلامت و امنیت غذایی و البته بهداشت محیط و شهروندان قصور و کوتاهی صورت پذیرد.
خلیل جوکار در خصوص لزوم اجرای برنامه‌های کنترل بیماری‌های آب و غذا و برنامه‌های شبکه بهداشت و انتظارات از سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی توضیحاتی ارایه دادند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اولین کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی ۹۷ به مناسبت هفته سلامت در شهرستان کنگان تشکیل شد.

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن